دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نمی دونم چرا همیشه بابا بزرگم رو دوس داشتم این بابا بزرگ من تا پنجم ابتدایی زیاد نخونده وقتی که تعریف میکنه ،میگه وقتی مامان بزرگت به دنیا اومد من کلاس چهارم بودم و تو کتابمون عکس یه دختری بود که اسمش رو گفتم باید بزارین رو این بچه که اون بچه میشه مادر بزرگم ... خلاصه این بابا بزرگ من کلی شعرای قدیمی بلده که من فقط تونستم یکیشو یاد بگیرم و هر بار یکی از اینار رو برای مامان بزرگم میخونه اون روز که داشت برای مادر بزرگم شعر میخوند ،که این قسمتش رو یادم مونده ... دوست داشتنای زمان اونا چقد دوس داشتنیه ^_^

گل گوزلم قاشما  منن        گول درمیشم سنه چمنن


  • asra ツ..

نظرات  (۵)

«قاشما منن» فک کنم اینطوره :|

پدربزرگ یه بابای دوست داشتنی بود 
هییییی

لعنت به این دنیا
گویم که:
 آره درست کردم--__--
حیدر بابا میگه دنیا یالان دنیا :)
:)
گویم که:
:)
معنیش؟:|
گویم که:
نمیگم:|
اگه بگم هعیییی پوکر میشی؟:دییی
میخوای پوکر شی میخوای نشی من کار خودمو میکنم
هعیییییی
گویم که:
نه پوکرت میکنم :))
معنیشو که نمیگید نه؟:)
خدا حفظشون کنه
گویم که:
نوچ نمی گوییم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">