دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

میخواستم یه چی بگم ها اما یادم رف :|

ساعت 17:1
+ ساعت هم برای بعضی فضول ها... حالا بعدا میرم تنظیمات درستش میکنم -__-
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

بو میکشم میاما :دی
من فوضول نیسدم -_-
گویم که:
بو میکشی؟:))))
رویا فک کردم الان سر درستی دیگه وب بستم رفتم
چی میخواستی بگی؟
از من میخواستی تعریف کنی؟
من خیلی گلم میدونم *_*
گویم که:
تو خپلی گل چیه؟:|
بوووووووووووووووووووووووووووووووووم *_*
هانی گفته بمبامو اینجا بترکونم -_-
گویم که:
اع؟ لازم نکرده ببر خونه هانی از اینجا عه -__-
سرش بودما (سر درس)کار داشتم با سیستم گفتم تو که امروز پست نمیذاری بیام ببینم همه چی سر جاشه یا نه *___*
گویم که:
با سیستم چه کاری داشتی مثلا ؟
هانی بی خانمان شده میفهمی؟ -___-
خواستم درصد بگیرم -_-
چایی نمیخوری؟
اگه میخوری پاشو بریز -_-
گویم که:
بی خانمان شده یکی دیگه بخره به من چه :|
درصد چی مثلا؟ هان؟
چرا میخوام :(
پا داری دستم داری پاشو برا خواهرت بریز بیار پاشو :|
میگه پول ندارم -_-
بمنچه که به تو چه من بمبامو اینجا میزنم ایش -_-
شیمی -_- یکم فوضول باش *__*
خپ حالا آبغوره نگیر میریزم برات *_*
نقشه چطوره؟
سلام منو بهش برسون +_+
گویم که:
تو پول بده خب :|
بمب بزنی میکشمت از من گفتن :|
درصد شیمی تو سیستم چیکا میکنه؟
آبغوره لازمم:|
خوبه سلام داره روی ماهتو میبوسه:|
اووووو من بخ بخ بی پولما -_-
من بمب میزنم (آیکون نفهمی) 
خپ تو سایت درصد میگیره من بلد نبود درصد گرفت -_-
چن کیلو میخوای آبغوره بفرستم؟ *_*
آبی کم رنگارو از طرف من ببوس :دی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم ^_^
گم شدم
گویم که:
گم شو سر درست نه جای دیگه :|
چاییم نیاوردی:|
  • شِمِلـــ ـــیـــا
  • حافظ : چند وقت است اینگونه شده ای ای اسرا ؟

    :))))))
    گویم که:
    دخترم موهات به دست حافظ برسه بد میبینی ها :|
    ی نفر قرار بود پست بذاره سرگرم شیم :/
    عنوان گذاش فقد :/
    گویم که:
    تا چشت در آد
    یا پست نمیذاری یا میذاری هم محتواشو یادت رفته -____-
    گویم که:
    : دی
  • دچــ ــــار
  • گویم که:
    در کنج عزلت خوش گذشت ؟
    گویم که:
    ها؟:|
    سالی یه بار میای اونم یادت میره چی میخواستی بگی؟؟!!!! :))
    گویم که:
    کلا که سایمو بر نداشتم که سالی یه بار میام حداقلش
  • یا فاطمة الزهراء
  • بیا با من بشین یکم انقد پرحرف میشی که همه دیوونه شن :)) 
    گویم که:
    شاید برعکس شد کی تضمین میکنه؟:|
    سلام 

    کندر بجوید یادتون بیاد :|
    گویم که:
    کارمان از کندر هم گذشته است :|
    پیش میاد گاهی ... 😁👋
    گویم که:
    باشد:|
    -_-
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">