دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

داشتم با خودم فکر میکردم که من این ترم زحمت کشیده ام و دانشگاه نرفته ام اگر میان ترم هم برم یه وقت زشت نباشه که زد یه مشکلی پیش اومد که باید به کارشناس محترم زنگ میزدم که با خودم فکر کردم الان زنگ بزنم حتی منو نمیشناسه برداشتم زنگ زدم و گفت شما گفتم فلانی (که فامیلیمو گفتم) بدون لحظه ای درنگ اسم منو همراه با اسم شهرم که هنگ کرده بودم چی بگم که برگشت گفت استاد راهنمات سلام داره دختر خوب.

یعنی الان دارم فکر میکنم با چه رویی به استاد راهنما زنگ بزنم چون قرار بود من تابستون پایان نامم رو کار کنم و تمومش کنم که دیگه ترم بعد بدو بدو نکنم الان دارم دنبال بهانه میگردم که بی بهانه نرفته باشم :(

هر چند که بهانه که چه عرض کنم دلیل هام موجهه اما خب به نظر خودم کمه:((

  • asra ツ..

نظرات  (۴۸)

  • خانم انار
  • یکی از عوامل فخر فروشی و پز در من پایان نامه نداشتن رشتمه:)
    گویم که:
    پایان نامه رو بسی دوست میدارم:)
  • بای پولار
  • خیلی از رفقام ارشد رو شیش هفت ترمه شدن با همین روالی که تو در پیش گرفتی. هرچند من ترم سه که هنوز پایان نامه ای نبود و واحد داشتیم ول کردم دانشگاه رو...
    انتخاب واحد کردم ولی نه سر کلاسا رفتم و نه بالطبع امتحانا...
    گویم که:
    چه خبره 7 ترمه
    خب شما ارادت متزلزل شده دیگه
    من هیچی نفهمیدم :|
    گویم که:
    برا همون تو وب رویا اونطوری افتادی:))))
    بعدشم من انتقاد پذیر نیستم؟~_~
    خیلی هم خوب افتادم :)
    انتقادپذیر هستی؟! :|
    گویم که:
    :)؟
    نیستم؟
    جرات داری بگو نه:/
    جرات ندارم :|
    گویم که:
    :)؟این لبخند چیه هان؟؟؟
    مثل اسرا نباشید .... تو گفتیا ...من چمه~_~
    من معذرت میخوام... غلط خوردم :|
    حالا این دم آخری یه ذره مهربون باش.
    گویم که:
    غلطو میخورن یعنی؟
    شکرم قاطیش کن خشمزه شه:/
    من همیشه مهربونم 
    کی میری؟
    سه ساعت دیگه میرم :(
    گویم که:
    اع چه بد:(
    ایندفعه اومدنی برامون سوغاتی بیار حداقل مگس بیار من هیچی هانیه و رویا گونا دارن:)))
    مواظب خودتم باش هانیم نیس حالتو بپرسیم ازش:(
    زمستون که مگس پیدا نمیشه... توی پادگان سگ و گربه و شغال و این جور چیزها زیاد داریم... بیارم؟
    از هانیه خبر نداری؟
    گویم که:
    برا من گربه بیار برا رویا سگ برا هانیه ام شغال:D
    هانیه دو روز پیش خدافظی میخواستم بکنم فک کنم خواست جا تو خالی نباشه اومد گف خدافظ:/
    دیگه خبری نداریم:(
    باشه... سعی خودم رو میکنم... اما قول نمیدم.
    دمش گرم :)
    گویم که:
    حداقل قول بده بدونیم خب:/
    کوفتو دمش گرم باز تو خندیدی~_~
    قول نمیدم :|
    ای بابا... قرار بود این دم آخری یه ذره مهربون باشی :|
    گویم که:
    اره اره راس میگی مهربونی یکم غل غل میکنه به جوش میاد برا همین:)))
    قول نمیدی؟
    قول ویرمه دا نینیخ سفح;/
    واقعا از هانیه خبر نداری؟
    سهلام 😀
    برم نظراتونو تایید کنم 😊
    گویم که:
    سهلام :/
  • گمـــــــشده :)
  • راستشو بگو..
    بی خیال پیش میاد

    گویم که:
    کار من بی خیالی:)
    مره که حالی نیه ته چی بتی :|
    واقعاً خبر ندارم... الآن تقریباً دو هفته ست.
    گویم که:
    مره که حالی بید ته چی بتی:/
    ای بابا 
    خب حالا اونو منو رویا زنده میکنیم 
    تو هم سوغاتیا یادت نره زنده هم بمون نوعش مهم نیس:/
    چشم... زنده می مونیم... اصلاً همین زنده موندن من بهترین سوغاتیه :)
    گویم که:
    لبخند دم اخری نزن بزا مهربون بمونم:/
    من گربه میخوام :/
    اینم فاکتور میگیرم گفتی که اسرام از این دلیل خطای دیدو اشتباه تایپی داره ها:/
    هانیه واسه من کامنت گذاشته ها😛
    دو سه شب بودش 
    حالش خوب بود :))
    اسرا حال توعم ازم پرسیدش 😊
    بعد اون بهم گف اگه خواستم واسه آبو پست بذارم خوشحال شه :))

    گویم که:
    خاک خاکااااااا
    شغال مغال نمیخواد بیاری 😐
    هانی گفده بود باغ پرتقال دارین😛
    پرتقال بیار برامون :))
    گویم که:
    اع راس میگه باغ پرتقال دارین؟
    منم جوجه میخوام 😭
    گویم که:
    برا تو سگ میاره جوجه ندارن که:/
    چشم... لبخند نمیزنم :(
    تهیه گربه کاری نداره... اما حمل و نقلش سخته... بذارم توی کوله پشتی خفه میشه.
    مگه دروغ گفتم؟
    گویم که:
    مرده اشم قبوله:/
    دروغ چند سال اخیرو گفتی:/
    باغ پرتقال دارین؟
    جوجمو بدین من برم 😭
    +ی وخ نگی خسته نباشی 😒

    با سلام خدمت خانم رویا.
    محیط پادگان اونقدر لطیف نیست که جوجه توش بتونه زندگی کنه.
    گویم که:
    بچه جوجه میخواد یکی بخر:)))
    آره... باغ پرتقال داریم... اما برف اومد همه پرتقال ها رو خراب کرد... الآن یه ذره پرتقال تلخ داریم... قابل نداره.
    گویم که:
    باغ دیگه ای ندارین؟
    نگا تلخه میگه ها پارسالم میگفتی قابل نداره خب:(
    با سلام خدمت آقای آبو 😐
    خواستن توانستن است 😀
    جوجه که از گربه کوچیک تره 😀
    گویم که:
    راس میگه
    سلام
    گویم که:
    سلام بر در گلاب مجلس:))))
    خوبی؟
    چشم... یکی می خریم.
    گویم که:
    قول داد رویا :)))
    الان یعنی من فضا رو مذهبی میکنم ؟ 
    بله خوبم 
    شما خوبین ؟
    گویم که:
    نه معنوی
    خوبیم  خوبی^_^
    قول ندادم... حرف توی دهنم نذارید :|
    گویم که:
    حرف خودش رف دهنت به ما چه قول دادی تصویب شد رف
    تو چرا بداخلاخ شدی؟ 😔
    گویم که:
    من؟:/
    ها تو با من 😑
    خسده نباشی ام نگفتی 😓
    گویم که:
    خسته نباشی بخ بخ:/
    کی جوجمو میدین؟😊
    گویم که:
    ابو تاریخم بده
    مرسی ^__^ 
    ولی خستم خسته 😴
    گویم که:
    اشکال نداره رویای من^_^
    وقتی کارت پایان خدمتم رو گرفتم... سال بعد همین موقع.
    گویم که:
    خو رویا بس سال بعد همین موقع منتظر باش
    پرتقالم برامون بیار:/
    پرتقال باشه برای سال بعدش... هر سال یه سوغاتی.
    گویم که:
    خوبه برا پرتقالا پول نمیدیا:/
    سال بعدشم لابد فروختین:/
    حالا تو تعارف بزن خسیس:/
    آباجی،هانیه و آبو :))
    شبتون بخیر 😊
    گویم که:
    شبت بخیر اباجی ^_^
    هانیه بیا ماچش کن بخوابه:/
    چشم... پرتقال هم میاریم... اصلاً من این کارت پایان خدمتم رو بگیرم به همه مردم ایران پرتقال میدم.
    گویم که:
    ما سه نفر کل ایران حساب میشیم کیویم داشتین پلیز:/
    من هم برم وسایلم رو جمع کنم... شب همگی به خیر.
    گویم که:
    به سلامت ... شب تو هم بخیر:)
    به عنوان ابوت توصیه های لازمو کردم:)
    من ماچ نمیکنم 
    چنگیز دوس داشت ماچش کنه
    شبت بخیر رویا ✋
    گویم که:
    :(
    الان که همگی رفتن منم برم یا بشینیم بهم زل بزنیم؟

    گویم که:
    زول بزنیم:)))
    من الان به چی زل زدم ؟
    از کی رفتی ؟ :/
    شب بخیرم نگفتی :/
    حیف خسته ام... حیف 


    گویم که:
    چی شده ؟
    کی چی گف؟
    ابو رو میگی؟
    چرا خسته ای؟
    چار ساعت رفتی غیب شدی اومدی میگی وی شده
    نه ابو که رفت چرا با کسی که رفته باید حرف بزنم :/
    رفتم مهمونی(دندونک) تا حلق چیز میز خوردم 
    خسته شدم:)
    گویم که:
    چاخان نکن چار ساعت چیه:/
    حلقت خسته اس بس کم کوفت میکردی:/
    دقیقا چار ساعت من این جا به صندلی خالیت زل زدم :(
    اخه دلم نمیومد نخورم :))
    گویم که:
    از عوض رویام میخوردی خب:/
    تک خور:/
    در ضمن تو چاخان کردی گفتی من نیستم احوال ابو رو از من بپرسی من لو دادم تو این چند ماه یه بارم نیومدی بپرسی حالا که رفتم میگی ؟
    نه گفتم چاخان میکنی ؟!؟ 
    حیف خسته ام ... حیف :)
    گویم که:
    چاخان تویی از رویا چند بار پرسیدم هم تو رو هم ابو رو حتی الان~_~
    حیف منم خسته ام موهاتو میکشیدم:/
    تو باز رفتی منو تنها گذاشتی ؟
    بیا شب بخیر بگیم 
    اگه دلت خواست میتونی برام قلبم بفرستی :)
    گویم که:
    خوابه میبره 
    شب بخیر هانی 
    هانیه نرو یه دفعه درسته کم سر میزدم اما حالتو میگرفتم از رویا:(
    من قلب ندارم صفحه کلیدم:)))
    هانیه دوست داریم هم من هم رویا^_^
    یه دفعه نمیرم 
    کم کم میرم :))
    منم دوستتون دارم
    شبت بخیر :)💜💜
    گویم که:
    کم کم هم نرو بی مزه لوس
    اگه بری نمیبخشمت
    اسرا پرتقال میخوری؟؟🤔
    همون بهونه ها کافیه برو حرفی زدن به من ارجاشون بده، من میدونم چی بگم😐
    گویم که:
    کوفتت شه :|
    تو بشین سر جات دهع:|
    خخخخخخ ، خود کامنتا یه پست دیگه بود :/
    یادم رفت چی میخواستم بگم :|
    گویم که:
    خیلی پر محتوا بودن امیدوارم یه چیزی یاد گرفته باشین :)))
    چقد دانشگاها هردمبیل شده
    هر کاری دارید به استاد زرنگ میزنیم!!!!!!!
    گویم که:
    تو ناراحت نباش:|
  • دچــ ــــار
  • آهان پس این مدت کم بروز میکردین داشتین پایان نامه رو تموم میکردین خخخخ:)
    +ایشالله 1 تومنو دیگه جریمه نشید :)
    گویم که:
    نه هنوز بسم الله رو گفتم کو تا تموم شه:)
    چه جمع همه رفته‌ها و کمرنگا اینجا جمعه!!! ^__^
    منم به عنوان یک "جدیدا کمرنگ شده" سلام عرض مینُمایم :)
    گویم که:
    اینجا رو تبدیل کردیم به پاتوق بازنشسته ها^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">