دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از من به شما نصیحت این همه میگن درس بخونین چیزی نمیشه کسی از درس خوندن ضرر ندیده الکیه.... میگین چرا؟ ... خب نگین چرا چون من یه روز کامل خوندم و صبح از ساعت 4 خوندم تا ساعت 9 صبح اون وقت تو مسیر که میرفتم لامپ ای ای دی را که به شیشه یه مغازه ای نصب بود  رو خوندم و عین این انسان هایی که در زمان سفر میکنند و میان و یک چیز عجیب غریب میبیندد و نمیدونن چیه و برمیگردن و میپرسن یعنی چی؟ برگشتم و پرسیدم که لامپ ال ای دی یعنی چی ؟ که پدر جان با عزم راسخ گفتن  که من ترک تحصیل کنم بهتر است به نفع جامعه است:|

  • asra ツ..

نظرات  (۳)

خب میومدین خونه توی اینترنت سرچ می‌کردین یا فرض رو میذاشتین روی اینکه یه مدل لامپه که جدیده مثلا:)))) همچین سوالی همچین جوابی داره دیگه‌ :دی
گویم که:
من یه سوالی داشته باشم باید فوری حلو فصل بشه :|
مغز هنگ کرده بود :|
  • ببر بنگال
  • خخخخخخخخخخخ
    گویم که:
    چچچچچچچچچچچچچچچچچ
  • خانم انار
  • ای ای ای یا ال ای دی🐭
    گویم که:
    نمی دونی چیه ال ای دی ؟ واقعا که:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">