دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در اینجا لازم به ذکره که بگم این یک احوال پرسی خواهرانه رویا از بنده که در یک کامنت کنجانده و جویای احوال خواهرش شده و هیچ گونه اعتبار دیگری ندارد :|



سهلام آباجی ^_^ 

خوبی؟خوش میگذره؟امتحانا خوبه؟**************
همه چی رو به راس؟ *_*
حال نی نی خوبه؟ ^_^ فداش بشی تو 😛 چیه نکنه قراره من فداش شم😒 پس کی آباجیه تو باشه 😒 لابد آرزو😒کور خونده 😒
نه بابا هنو نت ندارم -_- نمونه سوال میخواستم مجبور شدم بسته ی روزه بگیرم بیام...
ببینم من نیستم غرق رویایی کسی نشدی که😒
اگه شدی به حق بچه سومم غرق شی نجاتتم ندن😒 
استیکر خودمه😭
اسرا انقده دلم برات تنگ شده 😭 خیلی خیلی خیلی :( 
از دستتم دلگیرما 😒
برا چی الکی دل آدمو گرم میکنی که خبر میگیری؟ :( 
من هنوزم  منتظرم ولی :( به خپلو الکی گفدی زنگ میزنی :( 
حالا فعلا اسرا ۲/۵ تا دوس *_* 
هوووووم منم خوبم :)) موقع امتحانا برگه مو که دادم زودتر پیاده میام که تنها باشم بعد مسیرای مختلف و واسه خونه انتخاب میکنم ی حالی میده :)) هر روز از ی طرف میام *_* 
مواظب خودت باشیا :) 
اگه بابام خونه بود فردا جوابتو میدم اگه کامنتمو ببینی البته :))
فعلا آباجی ^_^ قهرم باهات اصن 😭


جواب من
سهلام بر آباجی روان پریش و بخ بخ و پر تکرار و معضل جامعه خودم .... خوبی؟
من خوبم... همه چی خوبه ... درسام خوبن ... امتحانم سلام دارن دوتاش مونده :(((
گور بابای آرزو کشتی منو ... آرزو کیه آخه الانم دست بردار نیستی تو :(
نه شب ور ورز فق غرق رویای تو هستم اینقده غرق شدم که دیگه امروز فرداس بمیرم :|
دل من برات تنگ نشده اصلا و ابدا اصلا دل چیه ؟:|
حواست پرت میشه دنبال حرف زدن نباش بشین درستو بخون یادته که قرار دندون پزشک شی به یکی قول دادی:))))))))))))))))))
اون نیمم به خاطر چی حذف کردی؟
گم شو سر درست :|.... خیلی وقت بود این گم شو سر درستو نگفته بودما :)))
  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

  • خانم انار
  • جفتتون گم شین سر درستون😒😒😒
    گویم که:
    اون وقت تو چیکا میخوای بکنی همین جایی یا گم میشی تو هم ؟:|
  • ببر بنگال
  • :/
    گویم که:
    :|
  • ببر بنگال
  • پیشنهاد میکنم یه بالا بالا برا خودتون بگیرید :دی خخخخخخخخ
    گویم که:
    داریم :|
    می گویم همگی باهم گمشیم سر درس عزیزتر از جانمون :)
    گویم که:
    درس یعنی عزیز تر از جانمونه؟
    خوبم منم 😊
    فقد گم شو سر درست نیس که خیلی وخته نگفتی خیلی چیزاس :)
    من به کسی قول ندادما 😐حرف تو دهنم نذار 😐
    فعلا آباجی *_*
    گویم که:
    تو کمتر از دکتر شو ببین چشماتو در میارم یا نه اصلا از آبجی بودن تردت میکنم :|
    منشی دکتر میشم 😐
    گویم که:
    بیخود پاشا برو برام چایی بیار مردم از خستگی:(
    "تردت میکنم"
    طردت میکنم درسته :دی
    گویم که:
    :|
    ولی با این "ت" خشگل تره :|
    الان دیگه صبحه پاشو صبحونه بخور برا منم چایی بریز -_-

    گویم که:
    من اون موقع تازه داشتم خواب میدیم :|
    خدافظ آباجی :(
    گویم که:
    به سلامت ^_^
  • real psychic readings
  • سلام من وبلاگ شما استفاده از msn را کشف کردم.
    این مقاله نوشته شده واقعا خوب است. من مطمئن هستم که آن را نشانه گذاری و آمده ام
    برای کسب اطلاعات بیشتر از اطلاعات مفید خود، دوباره کلیک کنید. از پست شما متشکرم

    مطمئنا برگشتم
    گویم که:
    :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">