دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+ شهرزاد رو دانلود کردم پاشو بیا بریم نگاه کنیم

_ من درس دارم تو برو نگاه کن من بعدا میبینم

+ تنهایی نمیشه پاشو امتحانو بعدا هم میخونی

_باشه (بعد از اندکی تماشای فیلم شهرزاد)

+ فیلم خوبیه نه؟

_آره اما من از گوشواره های شهرزاد میخوام خشگلن:|

+فیلمو ببین:|

_باشه، من از گردنبند مرغ آمینم میخوام :|

+فیلمو ببین:|

_باشه، اما این رنگ لباسشم خوب نیس؟:|

+پاشو گم شو سر درست



++نمیشه گفت از این خوشم اومد:|

  • asra ツ..

نظرات  (۹)

  • شیکسون (^_^)
  • بح بح چه فرصت خوبی برای تبلیغ پیدا کردم خخخخ
    گوشواره و گردنبند مرغ آمین همینک در شیکسون :))
    به تعداد محدود :دی
    گویم که:
    گوشوارش که آمین نبود:|
    کی به کی بود :|

    گویم که:
    به تو چه:|
  • شیکسون (^_^)
  • آره قبلا یه ست دیده بودم برا اون خاطر گفتم. ولی این گردنبندش عالیه ;-)

    کلاهشم خوب بود!!! :)

    گویم که:
    کدوم؟:)
  • یکی دیگر
  • ای جان...
    گویم که:
    :|
  • مهرناز .ج
  • گوشواره ش آمین نبود، ولی شیکسون آمین داره
    حالا اونم آمین بخر :دی
    گویم که:
    کلا آمین برا شهرزاده انار برا من :|
  • منتظر اتفاقات خوب
  • مثل مامان من!!
    اسرا پرتقال میخوری ؟؟ [آیکون تفکر]

    اسرا وقتی فیلم میبینی لطفاً سکوتو رعایت کن:| ؛ بعدش از همون شیوه های خودت استفاده کن بقیه رو متوجه کن که اونا رو دوست داری :)))
    چرا نظر منو جواب ندادی :(((
    ای تبعیض قائل شو ... ای نا مهر بان:|
    گویم که:
    دلم خواست به تو چه فضول بخ بخ :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">