دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

کاش ایندفعه یادم باشه وقتی خوابم و تلفن زنگ زد چشامو قشنگ وا کنم برم گوشی رو بردارم تا دوباره به جای گوشی کنترل تلوزیون رو نگیرم دستم هی الو الو کنم و گوشی هی زنگ بخوره  و بگم عه این چرا زنگ میخوره باز ؟!!

و بزارم زمین و بگیرم دوباره بخوابم و آن بنده خدا هم تلف بشه پشت تلفن :|

+کاش : دی

++ رویا الان نمیتونی مخ منو تلیت کنی در چه حالی؟ من که فهمیدم آرامش یعنی چی:))))))))))))))))))))))))))))))))

  • asra ツ..

نظرات  (۲۶)

با من صوحبت نکن آرامشت بهم نریزه😒
گویم که:
:))))
یه ارامشی دارم که نگو:))))))
تو هنوز زنده ای یعنی:/
لابد عنوانتم واسه منه😒
گویم که:
از کوجا فهمیدی:دی
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :))
    گویم که:
    :((
    پیش میاد: )
    گویم که:
    بله
    نه این روحمه الان😒
    یو ها ها ها 😛
    گویم که:
    روحت تو حلقت :/
    چرا زنده ای اخه:/
    حرف نزنا 😒
    قهرم😒
    گویم که:
    :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • :))) 
    منم از این سوتیا میدم گاهی :)) 
    گویم که:
    گاهی :/
    :))))
    گویم که:
    :/
    بخ بخ -ـ-
    گویم که:
    رولی قورمه داریم ^-^
    ظهر داشتیم 😊
    بعدشم تو این شرایط وقت پز دادنه؟😭
    گویم که:
    کوفتت شه:/
    شرایط چشه برا من که عالیه ...دارم زندگی میکنم ...نفس میکشم:)))))
    من اگه دیگه با تو حرف زدم 😐
    میخواستم ی چیز بگم خوشحال شی که اونم نمیگم 😐

    گویم که:
    دروغ بگم ؟
    مخم داره استراحت میکنه ...خودم قورمه نوش کردم...کسی غر نمیزنه...لای دیوار نمیزاره:))))
    حال تو چگونه است؟:))))))))))))
    خودم حدس میزنم چیه:دی
    من حرف میزنم با تو از بس گلم
    خپ پس به نبودنم ادامه میدم که آرامشت بهم نخوره 😔
    گویم که:
    چه غلطا 
    آرامش تو اون وقت بهم میخوره اون وقت:/
    😔
    گویم که:
    منم
    بیخود 😒

    گویم که:
    نخود :/
    چه طرز حرف زدن با خواهر بزرگتر و مهربونته:/
    حوابم میاد 😴
    ماچم کن بخوابم😴
    گویم که:
    ماچ مورچ توف
    پیش پیش رولی 
    شبت بخیر^_^
    باز بگی من مهربونم ی چیزی 😒 
    شب بخیر 😛😴
    گویم که:
    اصلا خرس مهربونو از رو تو ساختن:/
    دلقک مهربونم😛
    هیس خوابم😴
    گویم که:
    :|
    اخی ... رولی گوگولی مگولی اکوری پکوری^__^
    خواهرای گلم احترام همو داشته باشید:|
    گویم که:
    رولی فقط برا منه رویا برا بقیه:|
    تازه ما داریم نهایت رعایت رو میکنیم اینجا :))))))))))))))))))))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من تو این حال باشم اصلا دنبال تلفن نیستم که جواب بدم چه برسه که اشتباهی کنترل تلویزیون رو بردارم. 
    گویم که:
    شما خاصی لابد :|
    ینی هم گوگولیم هم مگولی هم اکوری هم پکوری؟😮
    تا حالا انقده ی جا ازم تعریف نکرده بودن 😭(اشک شوقه)😀

    توام یاد بگیر😒

    ها اینو راس میگه اینجا مراعات کردیم بالاخره رفت و آمده هر چیزیو نمیشه به هم نسبت بدیم😀
    گویم که:
    بق بقو این کشش این همه محبتو یه جا نداره سکته میکنه ها:))))
    من یادگیریم ضعیفه ~_~
    نگفتم ؟!
    وگرنه این کسی نیس مراعات کنه حالا بعدا میگم بهت:/
    چی میخوای به بق بقو بگی 😭
    به منم بگو 😭
    گویم که:
    بهتو چه:/
    باشه پس من میگم میکادو  خوبه :دی

    ببینید بالاخره من خواهر وسطیم دیگ باید روابط رو اصلاح کنم یه جوری :))))))

    خو -_- ... متوجم ...متوجم -_-
    گویم که:
    همیشه خواهر وسطی کتک میخوره ها:))))
    کلا اصلاح ناپذیریم:/
    مگه با هم مشکل داریم بخوای اصلاح کنی؟😀
    خوبیم که 😀
    میخوایم چش نخوریم اینجوریم تو جمع😀
    گویم که:
    مشکل من ندارم تو یکم داری از نظر ذهنی:)))
    چش,نخوریم:))))
    برررررررررروووو ... :||

    نه بهش نگو ...بیا به خودم بگو-_-
    گویم که:
    کی بره:/
    :))))))))
    آره دیگ اینجا نمیشه براتون اسفند دود کنم :)))
    گویم که:
    دود کن الان:/
    بذا اسفند دود کنم :)))
    من ذهنم خیلیم خوبه😛
    گویم که:
    برا منم دود کن پلیز:/
    رولی شب بخیر^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">