دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

چند وقت پیش رویا همین خواهر خل و چلم که شیرین میزنه یه کامنتی گذاشته بود و من با این که دیدم اما وقت نکردم جواب بدم گفتم بعدا جوابشو میدم و بعد دو روز یه کامنت دیگه گذاشته بود که اون یکی کامنش بیات شده و برای همین کامنتشو خصوصی گذاشته ... اون روز فک کردم این دختره دیگه کلا قاطی کرده اما امروز که داشتم کامنتایی که جواب ندادم رو میخوندم دیدم راست میگه مثلا ...

کامنت مهربانو که گفته بود سلام خوبی؟... (که باید بگم به تو چه)

یا کامنت آبو که عید رو تبریک گفته بود اجازه خواسته بود آجیل برداره :|....( هرچند فک کرده بودم خصوصی گذاشته چون با عجله دیدم کامنتشو ... در مورد آجیلام باید بگم هر کدومو یه سم زده بودم نمیدونم چرا در موردش عمل نکرده:|)

یا کامنت یکی دیگر که یه لبخند  از این :) نوع بود 

یا کامنت هایی از این قبل گذاشته بودم که گفته بودم بعدا جواب بدم و این بعدا ها گذشتن و من همچنان وقت نکردم جواب بدم و یا یادم رفته که از پشت این تریبون به خاطر بیات شدنشون عذر میخوام ... حتی نمیشه داد نون خشکی بیاید بردارید کامنتاتونو  بر هر کدومتونو ببرین خونتون :)))

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

همین عارضه رو دارم ،
فکر کنم ، کم کم وقتشه
گویم که:
وقت خود کشی؟:|
من همیشه راس میگم :)
گویم که:
سلام خل و چلم:|
این :) چیه؟:|
سهلاااام راستی +_+
هیشی نیست +_+
گویم که:
علیک سیلام:|
هیشی نیس؟ باش:|
ها بعد خیلی زشته میبینی جواب نمیدی😒
گویم که:
دیگه اینش به تو چه زشت تویی :|
پس چون زشتم صوحبت نکن باهام 😒
گویم که:
خیلی پررویی بهم میگه حرف بزن یکم الانم میگه حرف نزن خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:|
^_____^
گویم که:
نخندا :|
داشتم رد میشدم از قصد  :|
گفتم یه سلامیم بکنم  به رویا و دوستانو اسرا و اینا 
گویم که:
:)))))))))))))
سلام علیکم رویا بیا هووت اومده:))))
سهلام 😊
گویم که:
:|
اع اون جمله دوم و ندیدم 😂😂😂😂
گویم که:
چون کور دقتی
توعم حسوده بخ بخی 😛
گویم که:
تو هم روان پریش و معضل جامعه ای:|
بهاره و بارونش... :) 
گویم که:
:)
اسرا اول سالی قاطی کردی ؟
بابا جیگرم میبینه قاطی میکنه ها 
بعد من قاطی میکنم 
بعد من قاطی کنم ابو قاطی میکنه 
همینجور زنجیر وار میره :/
گویم که:
اغا پوزش من رو دریابین اشتباه کردم ...عف کنین .... اصلا خوبم اغا خوبم :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">