دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان یه جعبه شیرینی خامه ای جلومه و دارم فکر میکنم که بخورم ؟ نخورم؟ عوارضش چیه؟ فوایدش چیه؟ اما میدونم میخورم و پشیمون میشم بعدا ... دیگه کاریه که میشه!!..  کاریش نمیشه کرد خدایا مرا در این ساعات مورد رحمت و مغفرت و آمرزش خودت قرار بده:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۲)

من میخوام😭😭😭
گویم که:
رویا حیف نیستی که عکسشو بفرستم کولی شی:)))
شیرینی خامه‌ای :(( 
نخورید ضرر داره. بدید من ضررش رو تقبل میکنم :دی
گویم که:
من اصلا نمیتونم ببینم شما ضرر کنین:)))
:(
گویم که:
:/
ببین من دو کیلو همین امشب اضافه کنمم مشکلی ندارم بفرست بیاد
گویم که:
نه من نمیتونم ببینم تو هیکلت بهم بخوره:/
برا من شیرینی نارگیلی یا پای سیب بگیر دفه بعد:|
گویم که:
اینارم خریدن برام اشتباهی اومدی/:
عوارض خاصی نداره... فقط مرض قند میگیری دست و پات رو قطع می کنند :|
گویم که:
فقط همین؟؟؟
اینا که چیزی نیس منو از چی میترسونی/:
نوش جونت 👍👍
گویم که:
:)
من عاااشق شیرینی خامه ایم ^___^
گویم که:
نکنه انتظار داری بگم شیرینی خامه ای هم عاشق توعه آره؟:|
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • فکرکردن نداره که!بخورید!
    گویم که:
    گفتم حالا نخورم شمام بیاین بگین بعد:|
    روایت داریم موجب دل درد، جوش صورت و چاقی مفرط میشه. بازم میل خودت :|

    گویم که:
    با توجه به همه اینا خوردمشون:|
    نمیدونم چرا وقتی میام اینجا جز :) کامنتی نممیتونم بذارم 
    گویم که:
    شما نمیدونی من بدونم؟:|
    خخخ
    گویم که:
    چچچچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">