دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان که خسته شدم رفتم ببینم تلگرام چه خبر دیدم که هیچی هیچ کس نگفته حالت چطوره؟!:|...بگذریم گفتم بزار ببینم چه کانالایی دارم چه کانالایی ندارم ... بعد دید و بازدیدم به چند نوع طبقه بندی شدن اولین مقام رو کانال ها و گروه های رشته درسی به خودشون اختصاص دادن ... دومین رتبه رو کانال های شعر و ادبیات ...سومین مقام رو کانال های آشپزی که اصلا یعنی اینقده ماهرم تو آشپزی که نگین  یه گروه آشپزی دارم که همه از دست پختشون عکس میزارن بقیه میگن نوش جونتون دستت طلا و از این حرفا اون وقت من اون وسط هی میگم این چیه اون چیه چطوری درست میشه که فکر کنم امروز فردا بندازنم بیرون:|...و چهارمین رتبه  رو هم گروه داروهای گیاهی وتوصیه پزشکان این حرفا به خودش اختصاص داد و اما این گروه 5 ام که خیلی مورد بی لطفی من قرار میگیره گروه های علمی درهمه:| یه جور احساس تنهایی میکنن افسرده شدن:|


+ در مورد این آشپزی نمیدونم چرا اخیرن علاقه پیدا کردم !!،نمیدونم ...و وقتی هم درس میکنم به بق بقو نشون میدم عکسشو فقط کوفت نصیبم میشه قبلا به رویا نشون میدادم فحش های بدتری هم نصیبم میشد :)))... ملت نوش جان میشنون منم...فقط طرز درست کردنشو به بق بقو هم میگم که یه بار یه شیرینی درس کرد بعد دو ساعت وا رفتش شیرینی که درست کرده بود  از اون زمان هی میگه نمیرسم کار دارم من که میدونم فهمیده چقد بی استعداده رویا کجایی دستپختامو ببینی:دی

  • asra ツ..

نظرات  (۲۱)

صد البته که منم ی چیز دیگه میپختم برات جبران میکردم :))
رویا هس فقد خستس :))
+گشنمه 😒
++بیا بهت تافت بزنم حالت همینجوری بمونه که اوضاع من خیلی خرابه

گویم که:
نگو که همون یه چیزی که میپختی رو خیلی وقته نخوردم :((((((((((((((((((((((((
اسرام خسته اس به ربون نمیاره خب:|
+ بیا ته قابلمه فرنی رو گذاشتم واست بیا بخور:|
++ باز قاطی کردی؟
اولا من دست پختم خوبه:|
دوما خوبه:|
سوما خوبه:|
بعدشم اون دفه هم که اون شیرینی وا رفت تقصیر تو بود😑 من بی تقصیرم و تمام😐
بعدشم خدااای من بیکار بودم این مدت :|.. بزا کارام کم بشه میگم اشپز به کی میگن😐🙄
گویم که:
بس چرا اصلا عکسی ندیدیم از دستپخت جناب عالی هاااااان؟
به من چه مگه من گفتم وا برن :)))))))
از فردا تمومه ببینیم و تعریف کنیم من کار دارم دیگه مگه بیکارم من؟:|
اون کیک شکلاتی چی بود پس هاان؟!؟اونو خودم پخته بودم دیگ
به هر حال تقصیر منم نبودش🙄
حالا فردا تموم درست ولی من خستتم باید استراحت کنم از شنبه میبینیم و تعریفم میکنی:)))))))
مهم اینه امتحاااان نداشتی -_- اما من داشتم:|
گویم که:
کیک شکلاتی هم شد دستپخت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|
تقصیر استعداد نداشتته من میدونم:))
ببینیم دا:|
داشتم یدونه ها :|
بق بقو تو از من بزرگتری باید دست پختت ی عالمه بهتر باشه که 😀 بیا پیش خودم کلاس آشپزی تابستون 😀 البته از فردا تابستون شروع میشه :| کلاس های آشپزی رویا از ۱ مرداد آغاز میگردد 😛

چی میپختم؟ یادم نیس کدومو میگی :)) 
+حالا که ته قابلمه یخ شده میخوای بدی بهم؟😒
++نمیدونم شاید...به قول خودت من که همیشه قاطیم :)) 
گویم که:
اصلا دستپخت نداره که بهتر باشه یا نه :|
قورمه سبزی:((((((((((((((کوفتت شه اگه خوردی این روزه یه ماهه نخوردم:(((((((((((((((((
+همون یخشم از سرت زیاده:|
++قاطی بخ بخ :|
++ این:)) معنی اینو میده ها:)
اهم:|
گویم که:
اوهوم :|
اینجا وبه انار خانم وب اینو یادت باشه:)))
کلا یه مدته هیشکی حال هیشکیو نمیپرسه!!!
من قبلا دو روز آپ نمیکردم ده تا کامنت کجایی داشتم. الان گاهی یه هفته هم نباشم هیشکی نمیگه هستی یا نه!
گویم که:
واقعا چرا؟ باز شکر یه روز نباشم اس میدن چرا نیستی:)))))
اوهوم خوردم کوفتمم نشد 😊 چن روز پیشا خوردم 😊
+اوهوم
++اوهوم 
++اوهوم 
تازه جوابه توعم میدونم الان میگی کوفت و اوهوم ^_^
گویم که:
:|
اصن بمنچه دوستات اومدن با همونا حرف بزن 😒😒😒
گویم که:
دوستام؟کدوما؟
خوبه میدونی بعضی چیزا رو باز میگی:|
آها همون بالای من دیگه گندم و انارو بق بقو اینا 😒
اصن من هر چی بخوام میگم 😭😭😭
گویم که:
تو درس نداری گم شی سرش؟ منم الان هر چی فوش دلم بخواد میدما:|
من این موقع فقد رو بالشتم گم میشم :|
فوش بده مگه من کم میارم؟ :|
گویم که:
الان میخوای لالا کنی یعنی؟
بزرگتری سرت نمیشه نه؟:|
اوهوم-_-
چرا سرم میشه ولی من از لحاظ عقلی و ابعادی از تو بزرگترم 😛
گویم که:
بخواب بابا بخواب وقته خوابت میگذره:))))
مگه کلاهه سرت بشه؟:|
شبم بخیر شبت بخیر 😻
گویم که:
شبت بخیر خپلو
  • امیرحسین محمودی
  • سلام

    همه مون فکر میکردیم .. با تلگرام به هم نزدیک تر میشیم .. ولی از هم دورتر شدیم ... با دو تا سلام و علیک از هم خبر میگیریم و تموم ...

    دلم برا رفیقام تنگ شده .. دلخوشی شده چهارتا عکس پروفایل

    دلم برای بچه های وبلاگی هم تنگ شده بود...

    راسی یه پست جدید نوشتم .. خوش حال میشم به وبلاگم سر بزنید.

    http://rafiq.blog.ir
    گویم که:
    سلام
    آشتی کردی؟ 
    گویم که:
    نه:|
    احتمالا الان تو داری تاقچه بالا میذاری :| 
    حالا از صبح افسرده شده بودا 
    من که مسیر و باز کردم 
    :|
    گویم که:
    نه والا اصلا تحویل گرفته نشدم جون خپل:)))))))))))))
    اصلا دلیل قهر رو نمیدونم:|
    مسیرو یه طرف باز کردی:|
    ای توروح این مسیر باز کردنت:|
    اع خو پس جفتمون ضایه شدیم که :))))
    حتما ی کار کردی یادت نیس بخاطر بیماریته دکترا گفتن آلزایمره :))
    دیگه من به اون طرف دسترسی ندارم :| به مسیر بگو بیاد اینجا رو بخونه واسش چراغونی کردم به چه زحمتی :|
    تو روحم 😛
    گویم که:
    واقعنی کاری نکردم جون جوجه ات :| راستی جوجت چطوره؟
    من به مسیر بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عمرا دیگه الان منم که طاقچه بالا میزارم حالا ببن:|
    جوجم خوبه ^____^ مال خودمه بهش نیگا نمیکنیا 😒😒😒
    انقده دوسش دارم ^___^

    حالا که میخوای تاقچه بالا بذاری درس درمون بذار :| اینجا واسه من پسته آه و ناله بذاری من میدونم و تو :| امروزم خواستم هیچی نگم برم تو سایه و این داستانا :| بعد رفتم تو سایه دیدم هوا سرد شد باز اومدم تو آفتاب :)))
    گویم که:
    تخلیه شه یه چشش نوکش گیر کنه به در من دلم خنک شه:|
    من دوسش ندارم:|
    نه دیگه الان قشنگ طاقچه میزارم حله نگران نباش:|
    چرا بری تو سایه؟
    تازه فاطمه منتظره من ی بلایی سرم بیاد جوجمو بالا بکشه :| بعد تو میخوای جوجمو اذیت کنی؟ 😒
    خواستم برم تو سایه یاد بگیری با مساعل و مشکلاتت کنار بیای هی همش من باید هواسم بهت باشه یکم مستقل بار بیا دخترم :)))
    گویم که:
    وای اون دفعه یه کی دیدم خشگل تر از اون خیلی ناز بودش ... فاطمه دوسش داره؟ نگف کجا بودش؟
    بیخود بری تو سایه ها من فقط یدونه تو رو دارم میفهمی چه دردمه تو هم نباشی که دق میکنم با وجود این که کم هستی اما تو ذهنم حرف میزنم باهات
    خپ اونم آبجیه همین بوده دیگه :)) اوهوم اونم میگه خیلی نازه *_*
    واسش تعریف کردم دیگه بعد برگشته میگه لابد مخ اون بدبختم خوردی تا بگیره واست؟ گفتم اوهوم ^_^ 
    نه الان انگد زیر آفتاب موندم سیاه سوخته شدم :))) نگران نباش هستم من *__*  لابد نصف شبا خوابت نمیبره صوحبت میکنی؟ :| من میگم بعضی شبا چرا بی خواب میشما تخصیر توعه دیگه عه :|
    گویم که:
    میگفتی مخشو نخوردم بردمش اون دنیا آوردمش:)))))))
    اون یکی عروسکت در چه حاله؟
    اون جوجه حقه من بود سهمه من بود مال من بود :| اصنشم مختو نخوردم براش :|
    اونم سلام داره هر روز بهش سر میزنم ناز و نوازشش میکنم :)))
    گویم که:
    :|
    بخوابم دیگه مواظب خودت باش :*
    شپ بخیر *__*
    گویم که:
    خوب بخوابی شبت بخیر خپل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">