دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اگر بخوایین یه روز گل هندونتون رو به طور خیلی افتخاری تقدیم کنین به کی تقدیم میکنین؟؟


+نخند جواب بده سواله خب:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۹)

به بابام :)))
البته بعدش با هم نصف میکنیم من میدونم :)))
گویم که:
یعنی تو برا باباتو کش نمیری؟ باور کنم من؟اصلا چرا به مامانت نه؟:|
به نظرت سر کوچه ای به کی تقدیم میکنه؟:))))
هرکی مثل گربه شرک بهم نگاه کنه وقتی دارم هندونه میخورم ، میدم همون بخوره که اینقد بهم نیگا نکنه از گلوم بره پایین:|
گویم که:
یعنی باید مثل گربه شرک نگا کنن بدی؟ دل سنگ :|
متاسفم برات با این روحیه که بویی از نوع دوستی نبرده:|
  • فــــ . میم
  • خواهرم 
    همیشه حسرت این گلی که من قورت می دمو می خوره 
    حتی اگه دست خودش عیننا یکی شبیه من باشه:)
    گویم که:
    از من بهت نصیحت حقت رو نده بره :|
    میگن حق گرفتنیه دادنی نیس از این جاها باید شروع کرد:|
    نه دیگه وختی ی هندونه گنده رو نصف کنی گلش زیاده باهم به تفاهم میرسیم :))) چون بابام بیشتر دوس داره هندونه :| 
    به عمه مامانش :|
    گویم که:
    کیه که هندونه دوس نداشته باشه تو اینو بگو :|
    رویا هندونه رو با قاشق میخورین؟
    از عمه مامانش میپرسم:|
    با قاشقم ی وختایی میخوریم :)) 
    بپرس :| 
    گویم که:
    خب پوستشو دیگه نه خودشو که
    چی بپرسم؟اها عمه مامانش معلومه که میپرسم:|
    نمی تونم بگم :{
    گویم که:
    :))))
    باش :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    منم فکر میکنم نمیدونم:)))))))))))))))))))))))))
    مگه میدونی؟! :|
    گویم که:
    به تو چه:|
    عمراً اگه بدونی 😁
    گویم که:
    دیگه اینم به تو چه
    حالا بگو ببینم مگه آبوت نیستم چش سفید:|
    خدا یه عقلی به تو بده یه پولی هم به ما
    گویم که:
    انشالله که خدا یه ادبی هم بهتون بده در کنار این پول
    یاد نگرفتین با هر کسی زود پسر خاله نشین؟
    <p>معذرت :{</p><p>من دیگه باید برم... نیم ساعت از خاموشی گذشته... سلام برسون... فعلاً :{</p>
    گویم که:
    :))))
    به سلامت
    چقده اصلا کیف میکنین دلمون آب شد واقعا:))))
    حالا شایدم دخترخاله شده :| بیخود اعصاب خودتو قاطی نکن -_-
    گویم که:
    منظورم ضرب المثل بود ... والا از راه نرسیده خدا بهت یه عقلی بده نه آدرس داره نه چیزی چند تا فحشم میخواستم بدم عصبا خوردمو سر این ت بشکنما :|
    قاطی :| اصن من هیچی نمیگم اعصاب نداری :|
    گویم که:
    راس میگم دیگه پریده وسط فکر میکنه با تو آبو بق بقو راحتم اون طوری حرف میزنه دلیل نمیشه من با شماها راحتم با همه هر جور که شد حرف بزنم یکم ادب رو رعایت کنه خوبه عه
    خودت قاطی:(
    آهای ت درس صوحبت کن با آباجیه منا حالا درسته بهش گفتم قاطی ولی من خودم قاطی ترم :| آها ادبم رعایت کن سری بعد خواستی کامنت بذاری :|
    +خوب گفتم بهش؟ *_* 
    گویم که:
    بیا پیشم نیاد بزنه تو گوشت ... اینجور که انتهاری حمله کرده این خودمم باید فرار کنم :))))
    :))) چه قشنگ دفاع کردم نیگا
    گویم که:
    اصلا خیلی پشتم در اومدی تو :))))
    فقط دوتا پاهم قرض بگیر در بریم:))))))))))
    بیا در بریم بدو :)))
    گویم که:
    نه تو بمون دفاع کن من میرم یعنی جونتو برا آبجیت به خطر نمیندازی؟:|
    خپ بخاطرت باهاش دعوا کردم دیگه -_-
    من کوچیکم زورم کمه -_-
    گویم که:
    مگه من زورم زیاده؟ میگم بیا  ما بریم یکی رو بزاریم جا خودمون:)))
    باش :)))
    گویم که:
    خیلی پرویی:|
    چرا پروعم؟ :|
    گویم که:
    به تو چه پاشو بخوابین عه خواااابم میاد مخ منو تلیت نکن
    پاشو دیگه من که خوابم الان دارم خواب میبینم :|
    گویم که:
    شب بخیر-_-

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">