دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

من که دوستتمم دو روز نمی تونست باهام سر کنه از بس که اخلاق خوبی دارم :|... این وسط خدا منو دید و دلش یکم فقط یکم به حالم سوخت ... و تو این دنیا با 70 میلیار آدم گشت و گشت و گشت و دستش رو درست روی یه نفری گذاشت بخوام بگم خل نیست که هست...خنگ نیست که هست... کولی نیست که هست... مخ تلیت کن نیست که هست.. چپل چلاق نیست که هست... کج و کوله نیست که هست ... اصلا زشت نیست که هست ... و زد پس گردن من و این شیرین عقل شد خواهرم و فکر کنم 2 ساله که خواهر این جانب بیچاره هست:| ... و این کج و کوله من جمعه کنکور داره ... و از شما همه دوستان و آشنایان میخوام که از ته ته دل برای همه کنکوریا دعا کنین برا این دیونه من هم دریغ نکنین پلیز:)

و سخنی با خواهر
رویا چشماتو باز کن ببین چی میگم جمعه صبح بشه و تو بری بیای آبغوره بگیری بگی گند زدم خودم گوشت تا گوشت سرتو میبرم ... اصلا سر تو رو چرا سر اون جوجتو گوشت تا گوشت میبرم ... رویا کنکور رو دادی دیگه بیرون اومدی کنکور تموم شده دیگه حتی فکرشم نمیکنی ... رویا خواهرم سعیتو همون سر جلسه بکن و تمرکز کن و فکرت هزار جا نباشه جز کنکور... رویا خواهرم میدونی که هانیه میخواد تک بیاری ... بق بقو میخواد دکتر شی ... لابد این وسط آبو هم میخواد یه چی بشی فرصت نشده بگه ... یکی میخواد دندون پزشک شی... و من میدونی که چی میخوام؟ ... نمیدونی؟ ... خب یاد آوری میکنم که برام مهم نیست چه رشته دهن پر کنی قبول شی ..ر تبت چند باشه ... همین که حال دلت خوب باشه و چیزی که میخوای بهش و برسی برام کافیه ،دقت کن گفتم چیزی که خودت میخوای نه بقیه... البته اگه قبول شی برات مامان جوجه رو میخرم : دی الکی ها جدی نگیر:|
  • asra ツ..

نظرات  (۷)

رویا ببین راست میگ ،اومدی بیرون از کنکور ابغوره نگیری مثل بعضا اون زمان که من کنکور دادم😐 اومدی بیرون همه چی تموم شدست😁.... حال چه خوب چه بد دیگ همینه که دادیشو تمام ، هدف بعدیت بعد از کنکور باید رژه رفتن رو مخ اسرا باشه که از صدتا کنکور مهم تر موفقیت توش😂😁
من دیگ حرف ندارم:|

+الان داره صدا اذان میاد جای ما، دعااا:)
گویم که:
دعا کن بق بقو^_^
اغا میگم قبل رفتن جوجه رو قربونی کن  بده بخوریم دعا کنیم رتبه خوب بیاری. تاثیر داره
گویم که:
فعلا دعای مهم تر اینه که دعا کن این خودمونو قربونی جوجه نکنه جون سالم به در ببریم :)))
چی میتونم بگم اصن من؟ 
خیلی دوست دارم 
بعدشم اینکه مامان جوجمو ندی خودت میدونی چیکارت میکنم *_*
ها بعدشم اشکمو در آوردی اشکتو در میارم :| به وقتش D:
گویم که:
نکه اصلا بلد نیستی حرف بزنی آروم، متین، سنگین، رنگینی نمیدونی چی بگی:|
من اصلا و ابدا دوست ندارم با این حرفا نمی تونی عروسم کنیا :|
خل و چلم گفتم الکی گفتم :| به قول یک شر نکن:|
گفتم اشکتو در بیارم برا بعد کنکور نمونه:)))... خدا به دادم برسه یعنی:(
ان شاالله نتیجه خوبی بیارن :)
ولی جدا خنخور یکی از فجایع عمر من هست :|
گویم که:
شما دعاکنین این که تلاششو کرده:)
:|
:)))
زندگی وبلاگیتو دوست دارم :)
گویم که:
برم اسفند دود کنم:|
این روزا خیلیم آرومم...
خودم تو ی سایتی جوجه دیدم میخوام باباشو بگیرم انقده نازه مامانشم خودم میگیرم اصنشم :(
گریه بدرک :| سردردی که بعدش میگیرم کلافم میکنه :|
گویم که:
:|
  • مهیار حریری
  • متاسفانه خیلی دیر رسیدم به این پست

    ان شالله به مراد دلش میرسه

    گویم که:
    انشالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">