دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

مردم هم عکس پروفایل میزارن برا تلگرامشون منم میزارم ... وقتی میزارم باید برای هر کی که چک کرد پروفایلمو توضیح بدم که یعنی چی معنیش ... برام جالبه که از هر عکسی برداشتشون اینه که یا عاشق شدم یا شکست عشقی خوردم ... من فقط به یه کلمه " همینجوری چون دوسش دارم " در پاسخ به جواب هاشون اکتفا میکنم...  یعنی اینقدر بیکارن که میان میشینن پروفایلا رو چک میکنن !!... یعنی برای همه پیش میاد که بیان منظور از عکس پروفایل رو بپرسن ؟؟؟


* الکیه بابا من کجا عجیبم؟

_ عجیب نبودی که من این همه باهات صمیمی نبود: دی

+ عجیب نبودی که عکس پروفایلت این نبود که

*چشه عکس پروفایلم ؟؟

+ کی میاد عکس یه پاندا رو بزاره پروفایلش اونم وقتی که پشتشو کرده؟؟

*چه ربطی داره الان این؟

+ این یکی از علائم عجیب بودنه

*:|


+یعنی سه نفری قشنگ سر عکس پروفایل دعوا میکنیم تازه عکس پروفایل همم میدوزدیم و میزاریم سه تایی بعد تو گروه همو اشتبا میگیریم ... اینقده باهوشیم:))))


+ جا داره بگم منظور از سه نفر خودم و بق بقو و رولی


  • asra ツ..

نظرات  (۶)

  • ماهی کوچولو
  • دمتون گرم :)) 
    گویم که:
    دم شمام  ولرم:|
  • ܜܔܢܜ پسر خط خطی ܜܔܢܜ
  • :)
    گویم که:
    :)
  • یــاسـᓄـךּ ●‿●
  • عزیزم :)
    گویم که:
    بله؟:))))
    :|||||| خیلی عجیبه :|||
    گویم که:
    چی؟:|
     آخه پاندا ؟ اونم پروفایل :|||||||||||| خیلی عجیبه -_-
    گویم که:
    چشه؟:|
    به اون نازی و خپلی:|
  • مهیار حریری
  • من عکس پروفایل مردم رو چک میکنم و اصلا هم آدم بیکاری نیستم :/
    گویم که:
    :)))) معلومه:))))
    یکم استراحت کنین با این همه کار یه وقت له نشین:))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">