دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تا چشمانشان به شعر هایم افتاد

سراغ قافیه ها رو گرفتند

اما آنها چه میدانستند که ...!!!

من همین دیروز صبح که چشم گشودی،

قافیه هایم را به چشم هایت باخته ام



+شکوفه انار:)
+شاید یه جاهایشو عوض کردم :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

بابایی ^______^
گویم که:
کوفت :|
یارت کوجاس تورو جمع کنه؟:|
دوستان منو میگه هاااا ...

باشه اسرا جان رسید به دستم :|



‎:D
گویم که:
:))))))))
دیگه منو تنها نزاریا من بدون تومیمیریم میدونی که!!: دی
یارم مشغول کسب علمه :))


با بق بقو بودی ؟:|
گویم که:
تو هم مشغول پیدا کردن بابایت لابد:|

اره چطور؟ میخواستی با تو باشم؟:|
بابایی :)))
گویم که:
کوفت و مرض و درد-_-
نولوب :| من کی جَییییان دا دییرم 
گویم که:
هیساد دور گدید خطین یاز :| هله جریان آخداریر:|
مشکوک وسوز هاااا :| عکس ... متن ... :/ سورا دمیین دا شک الدیلر 
گویم که:
:)))))))))))
من؟
مشکوک؟:)))))
بیاز دا گیش ده دیجخسیز تارمپینان هم دستم لابد :))))
متن اوزومیندی عکس ده متنه گوره گویمشام ... مونار دا قدیمی یولداشالاریمدی .... منه ایجَشیلر ....گید خطین یاز سن :|
چشم استاد :| 
گویم که:
اصلا دور کلاسدان گید اشیه:|
استاد منم ها 
منن مظلومون تاپانمادیز :(
گویم که:
من کی مظلوم تَرَم:|
سیز ها :| واح واح هچ کس د یوخ سیز :| اصلا مظلوم لوخ یاغیر داااااا 
گویم که:
هن هامی دیر بولوردیم ایله :|
خخخخ 😂😂 آلاه هشواخ بو دلخوشلوزی آلماسین 
هر وق گلرم بورا سعی الرم تک تک کامنت لری و تک تک جواب لاریزی اوخویام
شاد اولاسیز ان شاالله
گویم که:
الله شفا ویرسن :|
اره دیگه دارم دنبال بابایی میگردم :))

خوشبحالش :/
گویم که:
بابایت گفته میادا اما هنوز نیومده نمیدونم تو راه بنزین تموم کرده یا که چی:|
برو به به یارت بگو از این دلربیا برات بکنه کشتی منو تو دخترم چرا حسودی کفتر بیانو میکنی آخه :|
قربون بابای خوشگلم برم
لطفا شبیه قباد باشه
شکل فرهادو دوسندارم

دلبری مادر یه چیز دیگه اس 🙂😑
گویم که:
:|
چش سفیدیت لابد به بابات رفته من که این طوری نیستم:|
میگما شکل قباد با  دلربیای فرهاد نظرت؟: دی
برم بگم عین همینو برام بسازن:| سفارش بدم:)))
عااالی میشه :))))))

اخ اخ اخ
گویم که:
برو پیش یارت تا ناقصت نکردما:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">