دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

به نظرم هر کسی یه خواب گذاری داره که نوع خواب هاش رو تعیین میکنه که چه خوابی ببینه و یا نبینه ... به این نتیجه رسیدم که خواب گذار من نتقطه ضعف هام رو پیدا کرده و هر روز داره روی نقطه ضعف هام تاکید میکنه فقط نمیدونم کی قاطی میکنم و توی خواب میگردم و یقه اش رو میگیرم و به باد کتک میگیرم خدا میدونه !!!...یه خواب گذار چقده میتونه کم ظرفیت و بی جنبه باشه ،بیشعور توهمی:|
  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

  • ماهی کوچولو
  • :))))
    خواب گذار منم دلقکیه برای خودش :)) 
    گویم که:
    لابد تو رو الگو قرار داده بیچاره :)))))
  • ماهی کوچولو
  • شایدم من اون رو الگو کردم :)) 
    گویم که:
    متقلب :|
  • ماهی کوچولو
  • :)))
    متقلب چیه همه نیازمند الگو هستن :)) 
    گویم که:
    الگو یعنی چی؟ یعنی تقلب بس تو هم میشی متقلب:|
    عین من باش خودت الگوش خودت شو:|
  • ماهی کوچولو
  • نوچ نوچ کی میگه تقلبه؟ :/
    من قبلا خودم الگوی خودم بودم دیدم لعنت دارم گند میزنم فقط :)) 
    گویم که:
    ببین چی بودی:|
  • ماهی کوچولو
  • این رو قبول دارم خیلیییییی داغون بودم :)) 
    گویم که:
    من همه حرفام درسته تو فقط یکم لج بازی میکنی و قبول نمیکنی
    :|
  • ماهی کوچولو
  • :)))) اووووووستااااااااد 
    گویم که:
    پاشو برو از کلاس بیرون استادو کوفت:|
  • ماهی کوچولو
  • شما ناراحتی خودت برو :)) 
    گویم که:
    اینقده بمون جن زده شی تو این کلاس:|
  • ماهی کوچولو
  • :))) 
    گویم که:
    :|
    خواب میدیدیم وقتی خواب دیدن مد نبود :/
    گویم که:
    آفرین ، صد آفرین، هزارو سیصد آفرین:|
    خوابم خوابای قدیم :| 
    گویم که:
    ما خواب به روز دوس داریم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">