دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

درسته امروز 31 شهرویوره و فردا اول پاییز حساب میشه اما من از همین دیشب که در امازاده پشت خونه داشتن عزاداری میکردن حال و هوای پاییز رو حس کردم و از امروز صبح که دیگه حال و هوای دلم محرمی شده که هیچ ...اما از بین همه اینا من دلم میخواد یه بار که شده فقط یه بار برم کربلا بعد به خودم میخندم میگم دختر تو رو چه به کربلا تو که حتی تا خود مشهدشم نرفتی بعد دلت میخواد بری کربلا؟ سرت به سنگ خورده؟ اما انگار که یکی از ته دلم میگه خب که چی!! میری من مطمئنم ... دلم کربلا میخواد، اما من رو سیاه رو چه به کربلا .

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

  • الـنـاز خانوم
  • منمـ مثل شما هستم که :(
    ان شاا... قسمتـ بشه بری
    گویم که:
    :(
    انشالله قسمت شمام بشه و همه البته
    ان شاالله ... 
    شش گوشه روزیتون
    گویم که:
    برای همه انشالله
  • الـنـاز خانوم
  • الــــــــــــهـــــــــی آمـــــــــیــــــــــــن
    گویم که:
    :)
    تا قبل اینکه برم دقیقا حس تو رو داشتم، میگفتم من کجا کربلا کجا
    اما کربلا روزیه، خودش براتش میاد، یعنی وقتی بنا باشه بریا از جایی دستت براتشو میدن که باورت نمیشه...
    انشالله قسمت تمام مشتاقان
    گویم که:
    ها خوشبحالت برا من که مشهدم قسمت نشده ... انشاالله
  • ماهی کوچولو
  • ان شاء الله هم مشهد میری هم کربلا 
    گویم که:
    انشالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">