دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

+یکم آرومتر چه خبرته 110 تاداری میریا

_ کمربندتو ببند و حالشو ببر برادر من بزا بریم رو 120 صفاش بیشتر شه

+ تو دیونه ای نگه دار من میخوام پیاده شم

_ عه بزا حال این ماشینو بگیریم بعد

+میگم نگه دار

_باش بابا بیا اینم 90 تا

+وقتی پشت فرمون میشینی حس میکنم پسری این چه وضعشه واقعا !!

_چه وضعشه؟:|

+ تو هر کاری از ظرفات های مخصوص دخترا رو داری حداقل توی رانندگی ظرافت به خرج نمیدی لااقل یکم قانونی رانندگی کن خوبه حالا گواهی نامه نداری

_ چشم :|....فقط یه سوال به نظرت توی یه مسابقه رالی شرکت کنم احتمال برنده شدنم هست؟

+:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

:| نه دسین یازیخ ?
گویم که:
دا هیشساد قالمادیچی دیه:|
آخی ماشینی نیه وریلر سنه کی هله یالوارالار کی آرام گد :|
گویم که:
مگه ویرمیه بوللر؟:| ایله قشح قیزام  من دیمَمیش دیلر گل سن سور:)))))))))
  • خانم انار
  • چه خبرته؟؟؟بگم همیار پلیس بخورتت؟؟؟

    در راستای نصایح
    گویم که:
    منو از کی میترسونی من جلو چش خود پلیس داشتم کمر بند میبستم نیشمم باز بود  که عمو پلیسه کلی خندید :|
    نصایح چی چی هس حالا؟:|
    آفرین قشح قیز :| اگ من بودم مینشوندم صندلی عقب :|
    گویم که:
    منم بودم میشوندمت صندلی عقب کمر بندتو میبستم شایدم از این صندلی بچه ها برات میگرفتم:|
  • خانم انار
  • جمع نصیحت؟
    گویم که:
    خو همین خود نصیحت چی چی هس؟ خوردنیه؟:|
    باس یه بر با هم بریم کارتینگ :))
    گویم که:
    ایول کی بریم ؟ :)))
    ایشالا هر وقت سعادتش رو داشتیم :)))
    گویم که:
    من سعادتش رو دارم شمام جور کن بریم :))
    یعنی سعادت دیدار شما رو میگم ها ^_^
    گویم که:
    من یعنی سعادتی که سال ها پیش کش رفتم رو بیارم بدم شما ببینی؟ نخیر برا خوت سعادت جور کن -_-
  • خانم انار
  • نه مالیدنیه:)))))
    گویم که:
    به سر کچلت بمال شاید فرجی شد اون دوتا شویدا بیشتر شدن :|
    خخخخخخخ
    خوب پس بذار پولامو جمع کنم ! 
    برم یه سعادتم پیدا کنم 
    دیگه توکل به خدا ببینم چی میشه

    گویم که:
    توکل به خود خودش باشه
    یه خوبش رو پیدا میکنی حالا مال یه خانوم دکترم هم بود برای خوش رویی با مریضا استفاده میکرد نه نگو برش دار بیار:|
    خخخخخخخخخ

    گویم که:
    چچچچچچچ
    هر وقت با یک اشنا رفتی منم خبر کن بیام من میشینم عقب نیگاتون میکنم :|
    برا ایندم خوبه :|
    گویم که:
    حوصله نداریم یه پیچ رو پیچیدم جیغ جیغات گوشامونو کر کنه:|
  • std testing near me
  • می توانید در این خصوص بیشتر به ما بگویید؟ من می خواهم اطلاعات بیشتری کسب کنم.
    گویم که:
    نه والا:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">