دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

الان دقیقا از اون زمان هاییه که نمیدونم خودم با خودم چند چندم ... نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت!! ... افسرده باشم یا شنگول!! ... گریان باشم یا خندان!! ... نمیدونم داد بزنم خونه رو بیارم پاییین یا یه گوشه کز کنم !!! اصلا یه حال بدیه که قابل توصیف نیس :)

  • asra ツ..

نظرات  (۶)

خوشحال شنگول خندان فقط جیغ نکشید 
همین یه مورد آخرو بیخیال بشید :|
گویم که:
یو دا اولماز اصلی ایله اودی گرح چیغرام دا:|
قیز جماعتی چیغیران دا شیشه لر تیتیرییر :|
اصلا نهادینه اولوب سیزلرده 
نیه بیزیم زیندگانیمیزینان اوینوووسوز -___-
گویم که:
اوغلان جماعت چیغراندا من دیم خفه کن باغلیلار داش داشدان دبشمیر:|
به اوینامیاخ نینیخ؟ساقیز الیخ چینیخ؟:|
لمرد، یگغ گغهز گا یسق تحهپ وزپحوز عوفز نعی رغوز ؟
+ هیچ اشتباهی نشده ، کامنت صحیح است!
گویم که:
نمنه دیرسن کردی دانیشیسان؟:|
بیا به من ترکی یاد بده 😭😭
گویم که:
فردا میام حالا اشک تمساح نریز:|
رمزی گفتم ببینی خودت تنها نیستی :)
البته ترکی رو دوست دارم ولی زبان سختی است برای یادگیری والا
گویم که:
:)
به سختیش میرزه :)))
ینی ی روزه میخوای یاد بدی؟ :|
من ی عمریه نتونستم کامل یاد بگیرم :|
گویم که:
تو خنگی به من چههر چند بق بقو هم .... دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">