دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

وقتی که یک روز پاییزی بود و ساعت 6 صبح و شما لحاف رو تا خر خره کشیدین و خوابیدین و دیدین که یکی از اعضای خانواده همچو خواهر یا برادری شما رو از خواب بیدار کردن بدونین از شما سوالی دارن که سر انجامش به دست انداختن شما ختم میشه و لا غیر در این هنگام تنها کاری که باید بکنین  لحاف رو از خرخره به سمت فرق سر سوق داده و هیچ عکس العملی نشون ندین تا خسته بشه و بره نه مثل من که وقتی صدام کرد با چشمای بسته گفتم چی شده؟ که فرمود آبجی پاشو یه سوال دارم و من توی دل خودم به این فکر کردم که این همه آدم چرا باید سوالتو همین الان اونم ساعت 6 صبح که من خوابم باید بیای ازم بپرسی !!!... که باز با چشمای بسته گفتم خب؟!!!... که گفت آبجی تو رو هم پشه ها نیش میزنن؟... که با این حرفش یه خنده ای مهمون این صورت بنده شده که باز همچنان چشمامو بسته بودم و باز نمیکردم که مبادا خواب از چشام بپره گفتم نه اگه بگم باورش برات سخته که منو نیش نمیزنن بلکه ماچ میکنن و در این حالت یک چیزی با سر این بنده حقیر برخورد کرد که سیخ تو جام نشستم و فرمودم مرض داری اول صبحی میزنی:|... که گفت مرض تو داری که درس جواب نمیدی حتی چشاتم باز نمیکنی:|... باز گرفتم خوابیدم و چشامو بستم که گفت سوالم اینه که پشه تو رو نیش میزنه بعد میاد منو نیش میزنه ممکنه ایدز از این طریق منتقل شه ؟ که باز با چشای بسته فرمودم چطور؟ هیچی گفتم شاید تو ایدز داشته باشی اون وقت گناه من چیه و خواب با چنان برقی از سرم پرید که باز همچنان سر جام نشستم و با این تفاوت که این بار دیگه نتونستم بخوابم:|

+ آخه من؟ ایدز؟ پشه؟ :|
  • asra ツ..

نظرات  (۵)

خخخخ 

گویم که:
چچچچچچ
مگ اونجا پشه ها منقرض نشدن? 
:|
فک میکردم پاییز وقتی میرسه پشه هام بای بای
گویم که:
نه سلام دارن برا شما:|
فکرتون اشکال داره بدین تعمیر خواستین آشنا دارم زیاد میگیره اما کارش حرف نداره:|
پس زبونشون رو هم بلتین :| چههه جااالب :|
پس سلام برسونین

نههه زحمت نکشید خودم تعمیرکارم ^…*
گویم که:
سلامت باشین :|
تعمیر کارین که شده اینه:|
هاهاها پس سلام رسوندین 0_o
دیگ از دست ما پسرا هر کاااری ساختس :)))
گویم که:
آره گفتن از مایی داداش تنت سلامت:|
هدفش بیدار کردن تو بود که بهش رسید دیگ :)))) :/
گویم که:
و دیگر هیچ:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">