دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

تقریبا تنها کسی که از بازماندگان بلاگفا بود همین آبو بود البته بین کسایی که من میشناختم و ایشون هم چند وقت پیش ترک دیار کردن و رفتن :|...البته هیچ وقت یادم نمیره که اون اولا من فکر میکردم آبو دختره:|...حالا چرا و چگونه اش به خودم مربوطه:|... بگذریم از بعضی مساعل که منو یاد یه نفری مینداخت که مثل آبو گنده دماغ بود:|... ولی من میخوام از این تریبون اعلام کنم که آبویی که بدون خدافظی رفتی خیلی خری و خرتر که گفته بودی شنبه حذف میشه اما جمعه حذف شد و خرتر خرتر برای این که یه خدافظی هم با آبوی مهربونت نکردی:|و برای خرتر های بعدیت حالا یه چی پیدا میکنم و میخوام یاد آور بشم که گفته بود باغ پرتقال دارین و پارسال گفتی که سرما زده شدن و سر من و رویا و هانیه رو شیره مالیدی که بمونه سال بعد نفری یه نیسان براتون میفرستم الوعده وفا بس کو؟ نکنه باغ شما رو باز سرما زده؟:|و همچنین یاد آور بشم که سوغاتی های من چی میشه ؟بهتره بگم تکلیفشون چی میشه؟:|
از بین همه تقریبا آبو و رویا و هانیه تنها کسایی بودن و هستن  که هر روز به وبشون سر میزنم حالا که آبو با این وضع فجیح گذاش رفت موند رویا و هانیه و البته وب آبو تنها وبی بود که میتونستی طوری که دلت میخواد کامنت بذاری: دی
آبو فقط سعی کن دیگه اون لبخند رو نزنی که بزنی اون دنیا با یه شمشیر سر پل صراط قلم پاتو ناکار میکنم:|و این که هیچی دیگه بقیشو دیگه حال ندارم بگم :|
همیشه خوب باشی^_^
امضا آبوی بزرگ :|
  • asra ツ..

نظرات  (۹)

  • آبوی سابق :{
  • معذرت... معذرت... معذرت... نمی دونم چرا یادم رفت برای خداحافظی بیام اینجا... به دلایلی تصمیم گرفتم وبلاگ نویسی رو بذارم کنار و به دلایلی به جای شنبه جمعه شد... دلایلش رو نمی تونم بگم... باز هم به دلایلی... فکر کنم خدمت داداشت تا حالا باید تموم شده باشه... تبریک... و اینکه پرتغال ها آماده ست... فقط نیسان آبی نداریم... نیسان آبی از شما پرتغال از ما :)
    گویم که:
    کوفت...کوفت...کوفت... مگه فکر داری که فکرتم برسه یا نه:|... خو منم نگفتم دلایلشو بگو ولی احترام آبوی مهربونی چون من واجبه:|، نه دیگه 8ام ماه بعد برا تو تموم شد؟ نه دیگه نشد دبه نکن سوغات فرستادنی نمیگن ماشین از تو پرتقال از من :|... فقط بی زحمت این سوغاتی های ما که گفته بودی برا من و رویا و هانیه میاری چی میشه؟:| به خصوص جوجه رویا:|
  • آبوی سابق :{
  • خدمتم امروز تموم شد.
    سوغاتی های شما هم باشه برای روز قرار بلاگرها... ۱۴۰۴/۴/۴... چیزی هم نمونده... هفت سال و هشت ماه :)
    گویم که:
    بس تسلیت به مامانت که باز بیخ ریششی:|
    من شاید مردم :|بیار سر خاکم:|
  • آبوی سابق :{
  • خدا نکنه... ایشالله حالا حالاها سلامت باشی... حالا محض احتیاط آدرس قبرستون محله تون رو بفرست :)
    گویم که:
    :)؟؟؟؟؟؟
    بگرد پیدا کن به من چه موقع زنده بودن ندادی سوغاتیمو بعد الان ادرس قبرستونو بدم؟ به همین خیال باش:|
    ١٤٠٤ که من و هانیه نیستیم :|

    گویم که:
    کجایین؟:|
    این همون آبو نبود که گفت بی خدافظی نمیرم؟؟؟؟؟؟ :/
    از طرف منم بهش فحش بده!
    گویم که:
    چشاتو در بیارم که جلو آبوش داری میگی بهش فحش بده؟:|
    بدون خدافظی نرفت بدون خدافظی با من رفت: دی
    نمیدونم کجاییم 
    ولی ما شرکت نکرده بودیم که :| 
    گویم که:
    من اسمتونو نوشتم:|
  • آبوی سابق :{
  • از حمایت شما متشکریم :{
    اشاره به پاسخ کامنت گندم بانو :|
    گویم که:
    خب دیگه چون آبوتم چشتم در بیارم مشکلی نداره و لی نمیتونم بزارم چشتو در بیارن :|
    حالا دیگه برابر بشیم دوتا نیستان آبی پرتقال بفرس:|
    میگم وب جدید زدی؟ به اسم آیو؟
    واقعاً فکر کردی اون وب مال منه؟!!!... آیو آخه؟!!! :|
    گویم که:
    به من چه ادرس تو بود بعد مطالب تو هم بود توش:|
    http://abu71.blog.ir/نگاه کن :|
    دیدم :(
    گویم که:
    دیگه به تفحصات من شک نکنیا وگرنه....
    نباید حذف میکردی باید مثل دفعه های قبل کرکره رو میکشدی پایین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">