دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

 روزا همه اش خوابم میاد و خسته ام دلیلشو نمیدونم:( شبام خوابم نمیاد بازم دلیلشو نمیدونم:(

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

  • یا فاطمة الزهراء
  • فهمیدی دلیلشو به منم بگو :( اینجوری شدم خیلی رو مخه
    گویم که:
    نه نمیگم:|
  • *یه خانوم گل*
  • مث من
    گویم که:
    تو مث من:|
    دلیل این که روزا خوابت میاد و خسته ای اینه که شبا نمیخوابی 

    و دلیل این که شبا خوابت نمیاد چون روزا به همون اندازه کسل و خسته ای 

    +حل  مسائل سخت زندگیتان را به ما بسپارید :|
    گویم که:
    نه نمیخوابم:/
    مواد معدنی بدنت کم شده!
    نمیدونم تو چه غذاهایی هس... من دارم قرصشو میخورم خیلی بهتر شده.
    ممکن هم هست آهن بدنت کم شده باشه. در این صورت عدس بخور :)
    گویم که:
    اینایی که گفتی رو کلا ندارم ...اختلاس کردن از بدنم:/
    اسرا فکر کردم آبو پسرعمه این پست رو نوشته یه لحظه :))
    دوست جان من 
    گویم که:
    وا بلا به دور چه حرفا :|
    شما بفرما به نامردیت برس {آیکون قهر}
    من هم وقتی این پست رو اولین بار خوندم فکر کردم خودم نوشتمش :{
    از سبک نوشتاری من تقلید میکنی؟... واقعاً که :|
    با تشکر از دختردایی :)
    گویم که:
    نه بابا :|
    سبک نوشتاری تو شاخ و دم داره؟:| بگین منم بدونم:|
    من فقط نوشتم روزا خوابم میاد شبا خوابم نمیاد الان کجاش شبیه سبک نوشتاری زشت توعه؟:|
    از دختر داییت اینجا تشکر نکن چون قهرم باهاش:|
    همه می دونند که من روزها خوابم میاد و شب ها خوابم نمیاد... و همینطور همه می دونند که من فقط یه دونه ام اون هم جهت نمونه... و علاوه بر اینها باز هم همه می دونند که من دلیل کارهایی که انجام میدم رو نمی دونم... همین قدر کافیه یا باز هم توضیح بدم؟ :{
    جا داره باز هم تشکر کنم از دختردایی :)
    + به جای اینکه پشت سر من حرف بزنی ما رو با هم آشنا کن... آدمی که شبیه من باشه حتماً آدم جذابیه :{
    گویم که:
    فقط تو این دنیا تو روزا خوابت میاد شبا نمیاد ؟!!!!یعنی مختص توعه؟:/ بابا اونم نمونه رو که من همیشه نمونه ام:/تو ین دوره زمونه خیلیا دلیل کارهاشونو نمیدونن:/توضیحاتت اصلا قانع کننده نبود:/اصلا نوشته به این خوبی من رو با نوشته های زشت خودت یکی نکنا :/و در نهایت برو سرتو هر کجا میخوای بکوب:/
    از دختر داییت اینجا تشکررررررررر نکننننننن😡
    :)؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    +وب نداره اولا و دوما شماها با هم آشنا بشین یعنی برام کاملا روشنه چطور حرف میزنین:/سوما جذاب نه حرص درآر😤 
    بابت این :) معذرت.
    آدم از دخترداییش هم نمیتونه تشکر کنه؟! :|
    + آدم های حرص درآر جذابند دیگه... ولی یادت باشه از آشنا شدن دو تا آدم فوق العاده جذاب جلوگیری کردی :{
    گویم که:
    معذرت هم شد حرف؟؟؟باید یه فکری بکنم:/
    اینجا چهار دیواری منه و منم قهرم با دختر داییت بس نخیر😑
    شما دوتا هر چقدر دورتر من راحت تر:/جذابیتتونم تو حلق🤔حلق کی نمیدونم حالا🤔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">