دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یعنی واقعا میرین و به بهترین فیلم نامه و بازیگر و این کوفتی جات رای میدین؟ تاره میشینین جشنواره رو هم میبینین؟!!!
  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

بله :{
گویم که:
بله؟:|
بله :{
گویم که:
بله چی خب؟:|
در جواب سوالت که گفتی "میشینین جشنواره رو هم می بینین" گفتم بله :|
گویم که:
چون خلی میشینی میبینی:/
این اندازه از احترام به نظر دیگران واقعاً قابل ستایشه :|
گویم که:
تو این حجم رو ستایش نکن فقط اون خنده رو نزن که قابل قبوله:|
سعی میکنم :|
گویم که:
سعی نه بگو چشم حتما:|
چشم... حتماً سعی میکنم :|
گویم که:
دروغ بگی تنبیه میشی:|
سعی میکنم دروغ نگم :|
گویم که:
افرین حالا برو شبکه پویا ببین:|
دارم نود می بینم :|
گویم که:
باور کن مغزت یه چندتا سلولی چیزی نداره خلی:| آخه ادمم برنامه نود میبینه؟ ارزش داره؟ آخرش که چی؟:|
جشنواره فجر که نبینیم... برنامه نود که نبینیم... چی ببینیم پس؟... جومونگ؟ :|
گویم که:
جومونگ آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جومونگ مگه بچه ای میبینی؟:||||||||||||||
نبینی تلوزیون نمیشه؟ حالا میخوای ببینی یه چی طنز یا دور همی :|هر چند از مهران مدیری خوشم نمیاد:|
مثل اینکه فقط با من مشکل نداری... کلاً با همه چی مشکل داری :|
گویم که:
چیزایی که تو باهاشون سرو کله داری یا میتونی سروکله داشته باشی رو میتونم بگم مشکل دارم باهاشون:|
دست شما درد نکنه :|
جا داره شب به خیر بگم :|
گویم که:
خواهش میکنم :|
منم جا داره شب بخیرتو لبیک بگم :|
  • یا فاطمة الزهراء
  • دکتر میم هم میرن :)) و منم هیچ وقت درک نکردم که چرا آخه؟
    گویم که:
    چون تو خلی درک نمیکنی:|
    اسرابیایم خونت مهمونی ؟ 
    گویم که:
    نه خوابه:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">