دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه استرسی وجودمو گرفته که نمیدونم از کجا سر چشمه میگیره :)
  • asra ツ..

نظرات  (۱۶)

حالا چرا یادش بخیر ?!
گویم که:
تا بیای بپرسی چرا و منم نگم ضایع شی:/
فوبیای نگفتن گرفتی دیگ :|
گویم که:
هنوز که چیزی نگفتن:/
تولدت مبارک :)
ایشالله 111 ساله بشی :)
گویم که:
ساغول ساغول ^_^

سلام تولدتون بعدا بعد مبارک :)))
گویم که:
سلام خیلی ممنونم^_^
سلام اسرا 
خوبی ؟
تولدت مبارک 
شرمنده  با تاخیر
یه جشن طلبت ...انشالله جشن عروسیت :)
گویم که:
 سلام هانی خوبی؟ من خوبم🙂
شرمنده دشمنت بابا عه-_-
نمیشه برای دیرکردت رویا رو به عنوان کادو بدی بهم😢😭
سبیل استین بالا نزد ؟🤔
یعنی میگی برم جیگر چنگیزو دربیارم بدم تو ؟ 
مثه هند جیگر خوار ؟:| 
اون نزد ... میگم جیگرشو در بیارم فک نکنن به خاطر اینه :/
گویم که:
تو به خاطر اسرا نمیتونی یه جیگر در بیاری؟
:|||||
:):
گویم که:
:)
کسی منو صدا کرد *_* 
گویم که:
رویا نمیخوای بیای؟!! دلم برات تنگ شده:)
فردا جواب دکتری قراره بیاد؟ ( آیکون ینی کجا قبول شدن اسرا و هانی) 
گویم که:
قسطنطنیه:|
منم دلم تنگ شده 
خیلی بی صدا هستم -_- 
گفتم گوشیم درست نمیشه؟ :| 


گویم که:
معلومه دلت تنگ شده حداقل بیا بگو اسرا مردی یا زنده ای؟:| نه نگفتی !!! چرا نمیشه؟:|
قسنطنطنیه کدوم استانه؟ :|
گویم که:
به تو چه:|
اون کله پوک توعه:|
ما ی بار تولدتو تبریک گفتیم ی جور برخورد کردی ترجیح دادیم سکوت کنیم :|
چراشو نمیدونم خودمم دقیق :| ولی درست نمیشه ایران 

گویم که:
چه جوری برخورد کردم مثلا؟:|
بفرس خودم درست میکنم
حالا اشکال نداره ایشالله سال بعد قسطنطنیه :|
گویم که:
یعسسسسس .... اینه:|
یادم نبود تو مرزی تو :| 
حالا فعلا داییم قول داده ببره همونجایی که گرفتم گوشی و یا طرف هر جور شده درست کنه یا یدونه نو بگیره :)) پارتی م زیادی کلفته :)) حالا گوشی و بدم داییم ببینم چی میشه...

گویم که:
نگا تو بفرست بیاد غمت نباش:|
مشکوک میزنی :|
گویم که:
چرا؟:| از چه نظر؟:|
واسه گوشی دیگه :|
گویم که:
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">