دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از کی میترسیدن؟!!!

از کی خوردن؟!!!


+عقل که نباشد جان در عذاب است ... به فرض رایتم پس گرفتی که چی بشه مثلا به قول ضرب المثل ترکا " دالدان آتان داش توپوغا دیر "

  • asra ツ..

نظرات  (۵۲)

رایت؟!؟!
موضوع چیه :|
چرا انقد مبهم نوشتی:|
گویم که:
برو الوچه هاتو بخور برو برو/:
نظری ندارم همین جوری دلم خواست یه چی نوشته باشم
گویم که:
ما اینجا دلم خواست نداریم.
جمله آخر translate please :|
گویم که:
آبو باور کن زندگی خرج داره ۵۰ میگیرم بابتش :/
خب پس میرم یه جای دیگه
گویم که:
ادرس بده مام یه سر بزنیم:/
میرم از رامین می پرسم :|
گویم که:
رامین کیه؟🤔
آبو یعنی بقیشو فهمیده؟
چرا همه فهمیدن من نفهمیدم😭

الوچه هامم خوردم:/
گویم که:
خنگ کی بودی تو؟!!😂😂😂
بیا سر میدانی که سبز هست و پیرمرد خسته با بیلی هم قد خود از تاکسی پیاده میشود
گویم که:
مامانم گفته بی اجازه جایی نرو.
خنگ کی بودم😒😒😒
ارثیه دیگ به من دادی😕

کامنت یکی ... ادرس دقیق هم دادن حالا اجازه بگیر برو:)))))))
گویم که:
تو اصلا رگه هایی از خنگی رو در من میبینی؟:/

کوثر من این ادرسو نمیشناسم🤔
منظور ابو ... عقاید یک رامین فک کنم🤔
گویم که:
ها
اگه فهمیدن اون وقت-_-
باز میاد بپرسه بگه نفهمیدن اون وقت ۱۰۰ میگیرن😏
بیا حالا عصبی نشو
بشین واسه توام آلوچه بیارم حسودی نکنی D: 

سلام بق بقو *_*
گویم که:
برو بیار ببینم:/
سلام منم خوردی؟:/
رامین یه بلاگر و دوست قدیمیه که همشهری شماست :|
http://rgon299.blog.ir
گویم که:
به همشهری بودن نیس که مهم ضرب المثل دونستنه😏
حالا فهمیدی؟🤔
بگو با یکی میرم اجازه میده 
گویم که:
میگه یکی کیه؟:/
کوثرم میخواد بیاد برا راهنمایی البته اگه مامانم گداشت:/
نگا رو اپن هست برو بشور واسه منم بیار *_*

سلام سلام *_*
گویم که:
تو یعنی تو این مدت سعی نکردی درست بشی؟🤔
سلااااام رویا😍 چطوری تو؟

://

که ادرسونمیشناسی🤔 تو برو من راهنماییت میکنم😂😂
گویم که:
نه نمیشناسم🤔خو دستمو بگیر ندزدن منو:/
خب پس بگو کوثرم هست اجازه میده من رفتم شمام بیاید
گویم که:
سنین مامان اوزون آلچه سویونان ییوب هن؟
الآن میخوام برم فوتبال ببینم... فردا میام معنیش رو میگم :|
گویم که:
تو و هانیه فوتبال نبینین یه وقت سکته نزنین؟برو فوتبالتو ببین نیفتادی رو دستمون:/
من در جریان نیستم با چی شسته اما من سر میدانی که سبزه وایستادم تا زیر پام علف سبز نشده بیاین
گویم که:
:/الان سر همون میدانی یعنی؟:/
وا مگه قرار بوده ادم شم؟ :| چه حرفا :|

اون نمکدونم بیار *_*
گویم که:
گفتم شاید یه تصمیمی گرفتی و من رو رهانیدی:/
من از وقتی که تو رفتی در فراقت اشک ریختم و کور شدم پاشو خودت مادر:/
من خوبم بق بقو تو چطوری؟ *_*

کنکور چطور بود؟ شنیدم سخت بوده -_-
گویم که:
الان من سکوت کنم :/
اره میدانی که سبزه
گویم که:
از دیشب همونجا بودی فک کنم نه؟
نه دیشب میدانی که سبز بود پیش من بود الان من رفتم پیش اون
گویم که:
که این طور بس همیشه پیش هم باشین .
باشه هواتو دارم 🙄

باز زد کانال ترکی-_-، من که جواب کامنت یکیو نفهمیدم:/
فقط سنی فک کنم تو بشه
هن هم چی / اره
😐
گویم که:
باید ترکی میرفتم اون قسمتو-_-
یکم از خنگی در اومدیا:))))
ماشالله سرعت نایید :|
من میگم تو که داری دعوا میکنی اون شمشیرم بیار ی خونی ام ریخته شه، که همچین دلت خنک شه D:

خیله خب خودم نمک میارم 😒
گویم که:
نایید کیه؟:/
همون نمکدون رو بکوبم سر تو یکی خونم جاری میشه:/
منم خوبم رویا*_*

اره بابا ، من دوساعته بلند شدم:/ تازه من چیزیم نخونده بودم فقط سوالارو نیگا میکردم😑😑
گویم که:
:/
تو هم باشی کیفش بیشتره
گویم که:
دیگه پشت گوشت رو دیدی اسرا رو هم میبینی
که میدان پیش تو بوده ...باش:/
نه بابا نمک دون نهایتا سرش باد کنه :| نمی صرفه که :| 

تایید :|
گویم که:
سر کی باد کنه؟:/
با رویا موافقم -_-
گویم که:
رویا با تو مخالفه:/
من داداششم میگفت اول کلاسمون پر بود فقط سه نفرمون تا آخر نشستیم :)))
کلا انگار سخت بوده ارشد :|
گویم که:
اجازه منم چیزی بگم؟:/
سخت نبوده ...کسی حوصله خوندن و جواب دادن نداشته؛/
من میگم اون ظرف الوچه رو بده من...برات چایی گل گاو زبون بیارم *_*
گویم که:
با شناختی که ازت دارم میگی حالا برو گل گاو زبون دم کن بیار به منم بده:/
سر یکی دیگه عه :| 
اصن پیشنهادای من همیشه خوبه *_* خودشم موافقه 
من برم شمشیر و بیارم •_•
گویم که:
سر تو رو ول کنم بزنم سر اون؟:/
با این زبون درازت؟:/
در ضمن خواستن توانستن هست اگه دیدن اسرا به پشت گوش دیدنه که خدا پدر کسی که اینه رو اختراع کرد بیامرزه کافیه اراده کنی فقط خودت که در جریانی ساعت ۱۲ کی رو دیدی بره پشت گوششو تو اینه ببینه
گویم که:
همون که یه رب مونده به یک شب بخیر میگه
نه میدونی الان یادم اومد گل گاو زبون نداریم :| بهار نارنج دم میکنم جاش *_*
نه دیگه تقسیم کار میکنیم +_+ تو اب و بذار بجوشه من دم میذارم•_•
گویم که:
شربت بهار نارنجم ندارین؟🤔
کی بریزه بیاره؟🤔
گوشیت چی شد؟
مگه من اجازه دادم که چیزی گفتی؟ :| 
واقعا که 
گویم که:
تو رفتی با پرویی تمام بیای نه؟:/
با من که دعوا نداری فعلا داری اونو شرحه شرحه میکنی :|
اصن خلایق هر چه لایق :|
گویم که:
تو این حرفای منو میزاری به پای محبتم به خودت؟:/
حالا که حرف خلایق و لایقه همون با چاقوی اشپزخونه باید تو رو تشریح کنم:/
حالا که قراره خون ریخته شه سر جوجه رویا رو میبریم هم خون ریخته شده هم سر میدانی که سبزه یه جوجه میخوریم میریم خونمون هممونم راضی غیره اینه
گویم که:
ساعت یه رب مونده به ۱ نصف شب میبریم...نه؟:/
صاحب جوجه خودش خونتو میریزه؛/
من که باهوشم تو اموزشتو نصف میذاری🙄 و الا من الان مثل بلبل ترکی حرف میزدم :))))))

#رویا
اره ، برا مام بیشتریا پاشوده بودن ... حالا ان شاءالله داداشت جایی که میخواد قبول بشه امسال ... شرکت کننده هام کمتر بودن نسبت به سال قبل
گویم که:
خنگ کی بودی تو نگفتی هان؟:))))

نه شربت نداریم 
خودم میریزم -_-
والا نمیدونم چیشد معجزه رخ داده یا چی :| درست شده :| ولی خب هنوز خبر نداده بریم بگیرم :| ولی من میگم غیرطبیعیه :| چی جوری ی جا میگه درست نمیشه ی جا میگه درست میشه :|
گویم که:
نگا بفرست برا من درست میکنم ...تازه طبیعیم میشه:/
پای محبت که نه ولی پای دعوام نه :|
حالا کی بلند شه چاقو بیاره؟ 
گویم که:
تو ادم نشدیم نشدیا این کی بلند بشه رو تو خودت تقویت کن :/باز با کوثر بیاییم ببریمت تو اتاقت؟پله ها سختته:/
من خودم با شمشیر دم در کشیک میدم ببینم کی میاد جوجه سر ببره :|
گویم که:
:)))) تو روحت برا توعه ها:)))))
میخواد کباب کنه تازه:/

مرسی بق بقو :)))

تو خطرناکی :| 1 میلیون گرون شده گوشیم .بدم به تو پس نمیدیش :|
گویم که:
گرون شده که شده بلخره یه روز از مد میفته:/بعدشم به من اعتماد نداری؟:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
عاقلی میگفت از بانوان برا خود دشمن نتراشید اگر دوس دارید کله خود تراشیده نشود هر چند بعدا کاشف به عمل اومد که عاقل قصه ما بعدا سر جریاناتی سرش تراشیده شد این گونه شد که پند گرفته و خواب میرویم شبتان بخیر و خوبی و خوشی **** **** *** *** *** ** ** ** *** ** **** *******
گویم که:
بله به حرف زدن با ما میرسه ساعت ۱۲ میخوابن ما نباشیم ۱ یا شایدم ۲ ...بس نبودن ما بهتره
خب پس نفس عمیق بکش تا اروم شی :| الکی بلند نشم من :|
گویم که:
خیلیییییی
😒😒😒
من نمیفهمم چرا انقد اینا سرعتاشون بالاست🙄 :/ مثلا من کامنت یک رو خوندم ارسال میکنم شیش تا کامنت دیگ بعدش فرستادن:/


جوجه رویا😱
جوجه 😱
گویم که:
تو کند عمل میکنی:/
جوجه کباب نمیخوری؟:/
اخه من با گوشیم سخته-_-

اینجوری رویا هم مارو کباب میکنه ک😑😂

رویا کی بر میگردی 🙄😁، دلم تنگ شده بود برا این جواب دادنا😂😂
گویم که:
منم با گوشیم خب:/
بیخود-_-
فعلا قراره گوشیشو بده من😍
والا بق بقو جان خودمم نمیدونم کی برمیگردم :| 
اصن حال میکنی چیجوری جواب میدم؟ :دی

عمرا اگه گوشیمو بدم بهت :| عمرا :|
گویم که:
نه حال نمیکنه:/
لیاقت نداری که گوشیت یه ساعت دستم باشه:/
ایییی پس گوشیم به درد نمیخوره انقد کندم، بنظرم گوشی رویا قسمت منه باید به من برسه😍😐😍
گویم که:
فعلا خدا رحمت کنه گوشیش رو:/
اصن بذار به دست خودم برسه :|
انقدر که این مدت اتفاقات بلا سر گوشیم هنوز فکر میکنم درست نشده به من الکی میگن :|
گویم که:
تسلیت میگم
رویا جاااان رویا جااان یعنی گوشیتو به منم نمیدی ... نیگا منو😍

:)))
گویم که:
بعیده ازش:/
اصن من صوحبتی ندارم :| 
گویم که:
:/
خب دیگه خوش گذشت :)))
من برم بخوابم 
شبتون بخیر *_*
گویم که:
تازه میخواستم بگم گم شین بخوابین خوابم میاد:/
پیش پیش:/
😒
منم دیگ صوبتی ندارم🙄
شبتان خوش✋
گویم که:
😒
خوب شده ها من رفتم همتون اعصاب ندارید
گویم که:
اعصاب ما در والاترین مرتبه قرار داره چشم بصیرت میخواد ببینه و درک کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">