دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از اونجایی که قرار بود پایان نامه بنویسم چند تا از دوستان کمکم کردن که اگه بخوام بگم چند نفری میشن که شامل

رویا(تایپ کردن و پرسش نامه پر کردن)
بق بقو (تایپ کردن و پرسش نامه پر کردن و ...)

آبو (قالب پاور پوینت)
اعصاب من ( راهنمایی و رفع اشکالات و خیلی کمک های دیگه)
یک آشنای دور و نزدیک (تایپ و پرسش نامه و...)

و خلاصه این دوستان کمک کردن که این 200 صفحه به سرانجام خودش برسه^_^ ... خلاصه من از پشت این تریبون اعلام میکنم که هانیه خواستی بدی برا تو هم آبو قالب پاورتو درس کنه نده درست کنه ...این قدر زشت و بی سلیقه اس که خدا میدونه :|
لابد الان میگین من خودم چیکار کردم  همه اش رو که اینا انجام دادن ...خب منم مقاله ها رو خوندم مطالب رو انتخاب کردم ... پرسش نامه ها رو وارد  spssکردم که سخت ترین مرحله بود یعنی زجر آور 382 تا پرسش نامه :((( بعد با نرم افزار کار کردم ...نتیجه گیری کردم ، فرضیه هامو ثابت کردم ...ای خداااااااااااااااااااا چقدر عذاب کشیدم من :(((( تازه استرس دفاع :(((( ای خدااااااااااااااااا:(((
خو دیگه بسه گریه و شیون ... هر چی بود تموم شد :|

  • asra ツ..

نظرات  (۲)

میشه پونصد هزار تومن قابلم داره *-*
گویم که:
کلمه " گم شو" مختص تو هستش و کاربرد دیگه ای نداره:|
خسته نباشید
گویم که:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">