دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

نه تنها الان سه روزه که سرم داره میترکه بلکه حالت تهوع هم دارم و اعصابمم به شدت داغون و افسردگی هم گرفتم اما با این حال به خودم قول دادم برا اطرافیانی که دوسشون دارم بروز ندم و پاچه نگیرم:/...و این باعث الکی گفتن و خندیدن من شده و همین طور خواب بودنم ...هر چند خواب نیستم و الکی لحافو کشیدم رو سرم:/هاااای چقدر دلم میخواد یه نفر باشه هی حرف بزنم و گریه کنم و نگه عه باز شروع کردی؟!!!
  • asra ツ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">