دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

این بار احساس میکنم اون یه نفری هم که باید درکم کنه ...درکم نمیکنه.

  • asra ツ..

نظرات  (۱۰)

خودت خودت و درک کن
گویم که:
حرفی که  باید توسط یه نفر دیگه درک بشه نمیشه خود آدم خودشه درک کنه چون اون حرف باید توسط همون آدم درک بشه
  • 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

  • سلام رفیق
    وب جالبی داری😎
    من و رفقام یع وب زدیم با عنوان"کلکلوها✌"
    مرسیتم اگ سربزنی و دنبال کنی...جبران میشع
    عااا با تبادل لینــک هم موافقم:)

    kalkaloha.blog.ir

    گویم که:
    باش
    اگه منظورت منم که مجال نمیدی
    گویم که:
    کجا مجال ندادم؟
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست ؟ :)))
    گویم که:
    آیا پاسخ به این سوال الزامیست؟:/
    nilayman یعنی چی؟
    گویم که:
    :/الان چند ساله وبمو میخونی؟:/
    بیشتر از سه سال :|
    گویم که:
    5 ساله ...بعد تازه یادت افتاده بپرسی؟!!!!:/
    اولاً که پنج سال نشده هنوز... من آبو رو پاییز سال 93 ساختم... یعنی هنوز چهار سال هم نشده... دوماً دلیل داشت که پرسیدم... دیشب خواب دیدم یه موتور جستجو اومده به جای گوگل که اسمش nilay بود... توی دیکشنری نگاه کردم دیدم معنی نداره... گفتم بیام اینجا بپرسم معنیش چیه :|
    گویم که:
    من به ذهنم ۵ سال میرسه ذهن خودمه وب خودمه دلم میخواد ۵ سال باش :/
    نیلایعنی ماه... nilayman یعنی ماه من ...20 تومن بریز شماره حسابم پلیز:/
    ملت چه خوابا که نمیبینن:/
    با تشکر :|
    هر وقت مدت زمانی که اینجا رو میخونم به پنج سال رسید 20 تومن رو واریز میکنم :|
    گویم که:
    اطلاعات مفد گرفتی حلال نمیکنم:/
    یه سوال هم برا من پیش اومده🤔تو که اینستا پست نزاشتی بعد شخصیشم کردی بعد ادرسشم گداشتی الان بریم چی ببینیم؟🤔
    پست هم میذارم... هر وقت یه عکس خوب گرفتم :|
    گویم که:
    چک میکنم ببینم عکس گذاشتی یا نه وگرنه همچنان سواله:/
    شاید هم هیچ وقت پست نذاشتم... از اینستاگرام خوشم نمیاد... اصلاً شاید لینکش رو برداشتم.
    گویم که:
    :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">