دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از گشنگی ضعف میکنم اما دلم نمیخواد چیزی بخورم همون طور که شبا خوابم میاد ولی دلم نمیخواد بخوابم


+با کمبود کلی ویتامین مواجه شده ام

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

کمال هم نشینی م تو خیلیا اثر کرده :|
ولی خدایی من خوابم نیاد بیاد میخوابم -____-
گویم که:
بخوابیم که چی بشه:/
  • علیرضا آهنی
  • چه بد !
    گویم که:
    یس
    بخوابیم که حداقل تند تند بگذره
    گویم که:
    نمیگذره :/
    دیجی کالا رو نگاه کردم... کلت نداشت.
    گویم که:
    چه پیگیر:/
    از بازار سیاه میخرم ...بخرم اول برا امتحان یکی تو مغز تو میزنم
    موافقم... فقط اجازه بده وصیت نامه ام رو بنویسم.
    گویم که:
    مگه چیزیم برا وصیت داری:/
    آره... پنجاه هزار تومن دارم :|
    گویم که:
    اونم میرسه به خواهرت که منم دیگه نمیخواد کاغذ حروم کنی اقتصاد بهم خورده تو بدترش نکن :/
    نه... میخوام وصیت کنم با اون پنجاه تومن پنجاه تا بستنی یخی بخرن حلما بره توی مهدکودکش بین رفقاش تقسیم کنه یه ثوابی هم نصیبم بشه.
    گویم که:
    ثوابی نصیبت بشه که چی بشه؟! بعدهم ۵۰ تا بستنی یخی میشه ۲۵ تومن هرچند لازم نیس بدی بیار حق الزحمه کشتنتو بده که حق الناسی گردنت نباشه:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">