دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

در مورد این گفتم که میخوام برم برا خودم یه خونه بگیرم تنهایی زندگی کنم!!اما نگفتم کجا!خب بهش فکر  کردم چون کجا بودن خونه خیلی مهمه ... دیشب فهمیدم که بالای یه کوه بلند باشه ...کوه بلندی که کسی اصلا به سرش نزنه جمعه ای وسط هفته ای دست زن و بچش رو بگیره بیاد اون طرفا حتی دامنه کوه...و این که میخوام جلوی خونم به شعاع چند کیلومتر چمن بکارم ...حالا این که چند کیلومتر باشه هنوز بهش فکر نکردم !اولش فکر کردم که چرا میخوام چمن بکارم ؟!بعد فهمیدم اخه من چمن دوس دارم به خصوص این که بشینی بکنی ریز ریز کنی بریزی رو زمین تازه این توانایی رو دارم ساعت ها این کارو انجام بدونم بدون این که متوجه زمان باشم (بدون دلیل هم دوس ندارم این کارم هم برای خودش دلیلی داره)و حتی دوس دارم ساعت ها غلط بزنم رو چمنا بدون این که کسی بگه وارد چمن نشوید چون چمن خودمه به کسی چه !! البته!یه درختم میکارم کنار چمن حالا در مورد نوع درخت تصمیم نگرفتم ...شاید بعدا آپشنای دیگه بهش اضافه کنم فعلا همینا رو دوس دارم

+نه حوصله دارم و نه حوصله سخن :/

+این طوری پیش بره لال میشم:/

  • asra ツ..

نظرات  (۷)

  • هاژ محمود
  • سلام

    ببخشیدا ولی زهی خیال باطل
    اگه اونجا خونه داشته باشید مطمئن باشید فامیل و دوستایی ک حتی ندیدید و نمی شناسین میان اونجا! -_____-

    و اینکه آیا کاشتن چمن اونم روی کوه ایا آسیب رساندن ب محیط زیست نیست!؟!؟


    وژدانا اگه این همه پول دارید ک یهمچین جایی خونه بخرین (یا داشته باشین) و این همه چمن بکارین ی خورده ب ما و بقیه قرض بدین تا ب زخمای زندگیمون بزنیم :دی


    ان شاالله امیدوارم اگه به صلاحتون باشه حتما واستون اتفاق بیفته :)
    گویم که:
    سلام
    در این زهی خیالی باطل سرگردانیم
    اگه آشنا و دوستی داشته باشم
    پولارو بدم به شما خودم چیکار کنم🤔
  • علیرضا آهنی
  • یه جوری دست نیافتنی هستش :!
    گویم که:
    نه چندان
    تا حالا انگار رو چمن غلط نزدی :|
    غلط بزنی میفهمی که هر کجا ک ب چمن بخوره تا یه روز میخاره
    (تجربه چندین سالمه :| )
    گویم که:
    اینجا ایران است و دخترها حق ندارند باب میل خودشان عمل کنند چون صدنفر حرف در می آرن پشت سرت
    ممممممم -__-
    یعس 
    گویم که:
    No no-_-
  • هاژ محمود
  • نگران نباشید
    یک سری از اقوام و دوستان فقط واسه همین مواقع هستن.
    شما این شرایط داشته باشین خیلی زود تند سریع از در و دیوار اینگونه دوستان و اقوام رو سرتون خراب میشن -_____-


    همش ک ندین
    بخشی بدین :دی
    ب جای چند کیلومتر چند صد متر چمن بکارین 
    گویم که:
    نمیگم که میرم گمنام میرم:|
    پول چی چی هس؟:|
    من خودم اولین نفریم که میام بغل خونت یه خونه میسازم ، چمنارو هم شریک میشیم
    گویم که:
    من از دست تو آرامش ندارم نه؟هر جا رفتم تو هم بیا:/
    چی فکر کردی!؟ من خودِ خودِ آرامشم

    هر جا رفتی که نه🤔 اما چون تاکید کردی میام
    گویم که:
    مطمئنی میای🤔😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">