دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

سعی کنیم کاری که برای کسی انجام دادیم همون جا بزاریمش و منتی سر کسی نزاریم ...تا حالا خودم همین کارو کردم یعنی سعی کردم بهش عمل کنم :)

  • asra ツ..

نظرات  (۸)

عشق عشق عشق
کیف می کنم یکدفعه می پرم تو وبلاگتتتتتتتت دوست جان
گویم که:
عزیزم ^_^مهربانوی خودم^_^الان نشستم حیاط دارم صدای جشنواره رو گوش میدم میگم جای مهربانوم خالی^_^
ان شاءالله بتونیم عمل کنیم بهش .
عید شماهم مبارک باشه
گویم که:
خیلیم خوب
ممنونم
عید شما هم مبارک
گویم که:
ممنون
برای اونهایی که کاری برای کسی انجام نمیدن توصیه ای نداری؟
گویم که:
مثلا کیا🤔
مثلاً من :|
گویم که:
گردن باید زده بشه همین:/
از حاکمان جمهوری اسلامی هم خشن تری :|
گویم که:
سوال کردی پاسخ دادیم:/
سلام

عیدتون مبارک
گویم که:
سلام. ممنون
:)
گویم که:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">