دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

رویای خپل زشت خودم چند روز دیگه یعنی ۲۰ ام تولدشه و من متاسفانه دسترسی به نت ندارم تا یه هفته 😭 یعنی گوشیمم دستم نیس😭😭از الان تولدشو تبریک میگم هرچند امسال خپل بی معرفتی شده:/اگه میشه سهم کیک منو نگه دارین:/

+رویا جون تو کادوی تولدتو از فروردین خریدم اماده اس ولی خب یکم دیر به دستت میرسه🤗😉😍

  • asra ツ..

نظرات  (۴)

میارکه :)
گویم که:
^_^
مرسییییییی😍😍😍😍😍
اشکال نداره بابا همین که یادته کافیه 😍😍😍
من فقط امسال خیلی سرم شلوغه 😑😑😑 هیشکی باور نمیکنه چرا😑😑😑
 +راضی به زحمت نبودم که 😍🤗🤗🤗😍
خیلی خیلی خوشحال شدم 😍 💃
گویم که:
من یکی باور نمیکنم از اتاقت خارج شی هعی پله بالا پایین کنی:/
چقده مودب هم شده🤔
باورت بشه دیگه 😐
تشکرم میکنی قدر نمیدونن خدایا 😑
گویم که:
:|
سلااااام 😌😍
چطوری خوبی؟ 😃
خسته نباشی ☺️
گویم که:
سلام
خوبم تو خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">