دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

همیشه فکر میکردم اینایی که دست یا پاهاشون تو گچه دیگه دارن استراحت کامل میکنن دیگه غر زدن چیه این وسط؟!!تا همین چند ساعد پیش که آرنج محترم را در چیزی شبیه به گچ گرفتند و چند ساعت نشده عین دیوانه ها شدم و دلم میخواد بکنم ولی نمیشه:(

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

هنوز هم به آه مظلوم اعتقاد نداری؟
گویم که:
نه:/
حالا چی شد دستت؟
گویم که:
استخوناش ساییده شده:/
:|
چطوری آخه؟!... میشه مگه؟! :|
گویم که:
اولا قسمتی که بازو بازو بسته میشه استخونا هم دیگه رو میسابند اون هم به علت کار کشیدن زیادی البته برا همه پیش نمیاد برا کسانی که مفاصل ضعیفی دارن:/
دوما حسادت تا کی وقتی میبینی شده دیگه چرا حسادت میکنی !!!عوض کمپودایی که خریدم برات کمپود بخر برام:/دستم تو گچه ها عه😑
من هم همین مشکل رو داشتم منتهی از ناحیه مچ... هنوز هم کامل خوب نشده... احتمالاً برای تو هم حالا حالاها خوب نشه... اصلاً شاید هیچ وقت خوب نشه.
کی برام کمپوت خریدی؟!... اگه خاله ام نبود که من از بی کمپوتی می مردم :|
گویم که:
زبونت نصف شه خوب میشه انشاءالله اونم به زودی:/البته اگا ورمش بخوابه😁
همون موقع که الوچه میخوردی همون روز گرفتم:/
خاله ندارم بخره یعنی میمیرم🤔
من که یادم نمیاد :|
من دو تا خاله دارم یکیش مال تو... یه همچین آدم بخشنده ای هستم... باز بشین پشت سر من حرف بزن.
گویم که:
خالتو میخوام چیکار:/کمپود بگو برام بخره تا حداقل شک کنم به بخشندگیت یقین که صحله:/
بعدشم تو آلزایمر داری یادت نمیاد:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">