دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

یه زمانی تو یه گروهی پیام دادم که در مورد پایان نامم که به مشکل برخورده بودم در چند مورد و یه نفر که دانشجوی دکتری بود بهم پیام داد که میتونه کمک کنه و من خوشحال که مشکلم حل میشه ولی برگشت گفت که من شماره میدم بهم زنگ بزن تا کمکت کنم وگرنه تلگرامم رو صفحه دسکتابم نصبه کمکی از دستم بر نمیاد مجبوری اعتماد کنی از اون جایی که من هم اهل اعتماد نیستم 😁 گفتم بی خیال خدا بزرگه  :/ تا این که گذشت و گذشت این عامو پیام داد که موضوع رساله دکتراش با موضوع پایان نامه بنده یکیه و حتما در مورد منابع کمکش کنم و از اون جایی که موضوع پایان نامم خیلی کم کار شده بود جدم جلو چشم اومد برای پیدا کردن منابع،گفتم بنده تلگرامم رو صفحه دسکتاب نصبه و کمکی از دستم بر نمیاد😁یه جوری دلم خنک شد که قابل توصیف نیس:/

  • asra ツ..

نظرات  (۲)

ظالم خونخوار 
کمک کنید بهم دیگه ...ای بابا
گویم که:
نه من ظالم مغز خوارم توهین نکن:|
  • دستگاه جوجه کشی خانگی ایران جوجه
  • جالب انگیز بود بسی

    به سایت ما هم سر بزنید iranjooje.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">