دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

از ساعت ۱۰:۳۰تا ۱۳:۳۰جراحی طول کشید تا این که دکتر داشت دهنمو بخیه میزد خنده ام گرفته بود دستشو کشید و گفت چی شده ؟!عوض این که گریه ات بگیره چرا خنده ات گرفته!؟؟؟!! ...گفتم نخو میکشین قلقلکم میاد :/دکتر یه نگاه عاقل اندر سفیهی انداخت و گفت کلا تو برعکسیا:/ خلاصه ۱۰ تا بخیه خشگل رو که زد و بعد دو ساعت که تموم شد برگشت گفت خوبی؟!این خوب گفتن همانا و از خود بی خود شدن همانا:/فقط اینو فهمیدم که خانوم دکتر محترم دستامو گرفته و تکونم میداد و هی میگف باهام حرف بزن تو چت شد؟!:/اینو گفتن همانا و گریه کردن من همانا :/هر چی فکر میکنم دلیل گریه ام رو نمیدونم :/ از پشت این تریبون اعلام میکنم که میگن دندون پزشکا اخلاق خوبی ندارن و وقت براشون مهمه و به حرفت گوش نمیدن باید بگم منم در این عقیده بودم ولی با این رفتار های چند وقته این دکتر نظرم عوض شد:/

+همه اش بهم میگن کلا برعکسه کارام😑

+دیدین یه نفر فشارش افتاد توی اب قند نمک نریزین بدین بهش 😒

  • asra ツ..

نظرات  (۱۳)

الآن سه هفته ست که یکی از دندون هام بدجوری درد میکنه... کلیه ام رو بخر میخوام برم دندون پزشکی :|
گویم که:
خودم کلیمو گذاشته بودم مزایده:/
وبت:/
سلام متاسفانه هنوز زنده ای که:|
گویم که:
سلام .چقده ابراز خوشحالی :/
وبم؟ :|
گویم که:
اره:/
کمپود:/
عمیقا خوشحالم:)))
گویم که:
جبران کنم برات :/
سلام بچه :)
زنده ای که :))))
گویم که:
سلام ننه:/
چقده ابراز خوشحالی :/
به سلامتی و خوشی :))
گویم که:
ممنون:/
سلام ... خوبی؟ ... کجایی؟
از جیگرم چه خبر داری؟ 
بق بقو رو خودم امارشو دارم.
گویم که:
سلام هی بد نیستم تو خوبی؟
جیگر نامرد تر از رویا؟ خبری ندارم
تو چه خبرا؟
سلام... ممنونم خوبم ...
اخی داره درس میخونه دیگه:)
بی خبرا :)
گویم که:
خب خدا رو شکر
درس چی؟

درس کنکور دیگه :|
گویم که:
مگه پارسال نداد؟:/
شب یلدات مبارک:)
گویم که:
شب یلدای تو هم مبارک سبیل^_^
ادرس وبت چرا باز نمیشه:/
دانشگاه که نرفت ... داری دس میندازی ؟:/
حداقل یه سال که باز نمیشه :|
گویم که:
دست چی؟!میگم که خبر ندارم ...سیم کارتشم عوض کرده :/
این یکی وبت :/
وا :|
اره دیگه امسال دوباره کنکور داره
این یکی وب یا اون یکی وب ندارم کلا :|
گویم که:
والا
نمیدونستم:/
خاک بس:/
هلوووو 😁
مرسی از تعریفاتی که ازم شده واقعا 😍😂
گویم که:
:/ چی بگم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">