دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

دیشب بعد این که تایپ کردم که چیکار کنیم وقتی برنجمون خشک میشه نشستم فکر کردم دیدم نه کلا تا حالا نشده من غذا رو بپزم و به روش نگا کنم یا دست بزنم بگم اره خودشه این پخته :| هر بار که گند میزدم تو آشپزی یه راه هم بعدش ابداع میکردم که اون گند زدن رو بعدش جمع و جور کنم:| حتی شیرینی هم که میپزم مثل بقیه نگا به قیافه اش نمیکنم نظر بدم وای این چه خوب شده از کوچه پس کوچه میزنم میرم که یه وقت گندی نزنم :| اصلا چه انتظاری دارین از کسی که کته درست کردن رو از باباش یاد گرفته !!!:|

و اولین قورمه سبزیش رو بدون روغن درست کرده و سر سفره گفتن چرا این طوریه یه بار مرورو کرد که چیا ریخته چیا نریخته بعد خونسرد گفته عه روغن یادم رفته بریزم اشکالی نداره بخورین طوری نمیشه:|

  • asra ツ..

نظرات  (۱۱)

  • گمـــــــشده :)
  • وای خیلی با حال بود

    آخه خیلی تابلوئه روخن فراموش کنین

    :))

    گویم که:
    هر چی ازم بر میاد جای تعجب نداره:/
    ادم های موفق از اول موفق نبودن :|
  • دیوانه ...
  • اتفاقا در روایت از غیرمعصوم داریم ک
    میفرماد
    روغن نریزین تو قورمه سبزی
    -___-

    گویم که:
    منم عمل کردم:/
  • گندم بانو
  • روغنو چجوری یادت رفته؟! :))) پیازا رو چجوری سرخ کردی پس؟!!
    گویم که:
    بین خودمون باشه پیازم نزده بودم:/
  • آقای خیال
  • امیدوار شدم :-)
    گویم که:
    باش
    ادرستو حفظی زدم دیدم اورده حذف شده 
    سکته زدم :| 
    همیشه باعث رعب و وحشت بودی :|
    سلام ... چطوری؟:)
    گویم که:
    :))))))یوهاهها ها ها
    سلام میگذرانیم روز ها را تو چطوری؟
    سال نو پیش پیش مبارک :)) 
    گویم که:
    سال نو تو هم مبارک و حرف نزن با من:/
    سلام... عیدت مبارک... ایشالله سال خفنی در پیش داشته باشی... و در سال جدید بیشتر پست بذاری :)
    + این :) هم چون عید بود ایندفعه ندید بگیر... دمت گرم.
    گویم که:
    سلام.ممنون.سال خفن از کجا ؟با این اوضاع:/امسال باید به همه گفت عیدت مبارک:/
    تکرار نشه ها:/
    ایشالله نه انشاءالله:/
    خداروشکر اخلاقت عوض نشده... در سال جدید هم سعی کن این اخلاق خوبت رو حفظ کنی :|
    گویم که:
    اخلاق به این خوبی حیف نیس؟:/
    من هم گفتم خوبه دیگه... با همین فرمون برو جلو :|
    گویم که:
    :/
    با تشکر از پاسخگویی شما :))
    فعلا که دارم حرف میزنم *_*
    گویم که:
    از پرویته:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">