دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

بودنت
زندگی را معنا می کند
لازم نیست کاری انجام دهی
سرو روان من
همین که راه می روی ساز می زنی
می گویی می شنوی می خندی
همین که دگمه هام را باز می کنی می بندی
یعنی همه چیز
لازم نیست بر عاشقی کردنت خیال ببافی
همین شرمی که با خنده ات می خیزد
پولک هایی که از چشم هات می ریزد
همین که دستت
توی دستم عرق می کند
همین شیرین زبانی هات
همین که بوی قورمه سبزی نمی دهی
یعنی همه چیز
گفته بودم ؟
گفته بودم همین که نگاه نارنجی ات
به زندگی ام می تابد
یعنی همه چیز ؟


  • asra ツ..

نظرات  (۸)

نقاشی های بی تکلف ، راحت تر قبول میشوند در ذهن آدم
گویم که:
بله:)
عه هنر نماییه منههه 😂😂😂
گویم که:
من اخر هفته سال پیش برات فاتحه خوندم تو که هنوز زنده ای:/
تولدت مبارکا باشهههه :)))
با آرزوی سلامتی چون همیشه در حال تعمیراته خودتی :))
گویم که:
ممنون^_^
:/
تو الان دقیقا چه میکنی؟
تولدت مبارک :/
گویم که:
دیر گفتی:/
کادو هم که هیچی:/
خودت گفتی باید حتماً امروز بگم!!! :|
برای کادوی تولدت میخواستم هدر وبلاگت رو درست کنم... ولی فرصت نشد... حالا اگه باز هم نمیگی دیر شده من چند روز دیگه کادوی جنابعالی رو تقدیم کنم.
گویم که:
سر ساعت نگفتی ولی:/
تو فقط یه آبو داری که اونم وقت نکردی برا کادوش ننگ بر تو :/حالا درس کن ببینم چیه
درس میخونم
گویم که:
چه توضیح کاملی:/
بچه داری میکنم...سرکار میرم...غذا میپزم...اون وسطام درس میخونم 😂
گویم که:
:/
زیبانویس
احسنت
گویم که:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">