دلツ

دلツ

اینجا زمین است رسم آدم هایش عجیب است!
اینجا گم که مى شوى
به جاى اینکه دنبالت بگردند فراموشت مى کنند.
:)

لوگوي وبلاگ دل

اصلا هدر وبو میبینما دلم میخواد کله اش رو بکنم ..وسط کارش گفتم باید برام درس کنی هدر پریده ...برا این که کچل نشه اینو گذاشته و با یه اب و تابی هم ازش حرف میزد که نگو

میبینمش دردام تازه میشه:/

  • asra ツ..

نظرات  (۵)

باید پست ها تو رمز گشایی کرد :)
گویم که:
بده مگه برا ملت سرگرمی میشه:))
:دی هدر خوبیه
گویم که:
:/
هدرت استرس اوره:(
گویم که:
وا:/
راست میگه هدرت مشکل داره یه جوریه تو خودت تو صفحه اتی متوجه نیستی ما این ور با دیدن این هدر چه عذابی میکشیم ... رسما شکنجه است ...
اصلا من به همین دلیل مجبورم خیلی کمتر بیام اینجا 
بهش بگو اصلاحش کنه ... ممکنه به خاطر هدر این چار تا کل کاپیسم ازدست بدی:/
گویم که:
:/
این که عذاب میکشی خوبه:)))
هر کی میگه هدرت زشته بی سواده... و یا حسوده... چون هیشکی براش هدر درست نمیکنه این حرف رو میزنه... حالا به شخص خاصی نمیخوام اشاره کنم.
گویم که:
قانع شدم عوض کن:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">